מנכ"ל משרד הדתות השתתף באזכרה באשדוד לזכר הנרצחים בטבח ה-7.10

יהודה אבידן מנכ"ל המשרד לשירותי הדת בביקור בבית העלמין בחלקת הנרצחים מטבח יום שבת ושמחת תורה.

טקסי האזכרות לנרצחים הק' הי"ד שנהרגו ביום שבת ושמחת תורה, בבית העלמין באשדוד, נמשך גם היום, רביעי, וכך יהיה גם בשבועיים הקרובים.

היום (רביעי) הגיע  יהודה אבידן מנכ"ל המשרד לשירותי הדת לבית העלמין בחלקת "ש6" לאחר שהוזמן ע"י הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית להשתתף בטקס של אחת המשפחות, אבידן התפעל מהיוזמה המבורכת של הנצחת שמות הנרצחים באנדרטה מכובדת, הרב דהן הציג בפניו את הקמת האוהל, מקומות ישיבה, הנרות נשמה עם שמות הנרצחים ואת חוברות התפילה לבית העלמין, אבידן הצטרף למשפחה וקרא משניות ותהילים בסמוך לקבר, בסיום ניחם את המשפחה והודה לרב עובדיה דהן בהערכה על הכבוד הגדול שעושה למען אותם קדושים שנהרגו ביום שבת ושמחת תורה.

יצויין כי השר לשירותי הדת הרב מיכאל מלכיאלי שלח את ברכתו לרב דהן על מסירותו למען המשפחות בתקופה זו, ובמיוחד בהעמדת האנדרטה לזכרם שהמועצה הדתית אשדוד היא כנראה הראשונה ביוזמת הנצחה מכובדת שכזו.

גם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, הודה לרב דהן על הנחישות והמסירות לפעול למען המשפחות והנצחתם בבית העלמין בעירנו בצורה מכובדת כיאה לכבודם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך