משטרת ישראל פשטה היום על בית עסק בעיר ששיווק לציבור 'צעצועים מסוכנים'. בן 40 נעצר לחקירה

למעלה מ 100 נשקי 'איירסופט' ואלפי כדורים שנמכרו ושווקו לציבור בניגוד לחוק, נתפסו היום בפשיטה של המשטרה ומשרד הכלכלה על בית עסק באשדוד

משטרת ישראל נאבקת בסחר והחזקה של 'צעצועים מסוכנים', תוך דגש בעת מלחמה, כאשר המצב הבטחוני רגיש וכל דמוי נשק שמוחזק ע"י אזרח שאינו איש כוחות הביטחון, עלול להיראות בעיני הציבור כגורם עוין וליצור תבהלה.

משטרת אשדוד באמצעות משרד רישוי עסקים ויחידת השיטור העירוני ובשיתוף עם מנהל האכיפה והמדידה במשרד הכלכלה, פשטו היום בשעות הצהריים על בית עסק בעיר ששיווק לציבור 'צעצועים מסוכנים' בהם נשקי 'איירסופט' וכדורים שעלולים לגרום לפציעות קשות, וחלקם אף נחזים לנשקים אמיתיים כדוגמת נשק 'קלאצ'ניקוב' שהיה בשימוש המחבלים.

השוטרים איתרו פרסומים של בעל העסק ברשתות החברתיות על מכירת הנשקים ואמצעי תקיפה נוספים, ובנוסף התקבלו בעת האחרונה מספר דיווחים על שימוש ב'צעצועים מסוכנים' כאלו ע"י בני נוער בעיר.

בפשיטה על בית העסק נתפסו:

– 12 אקדחי ברזל תואם למקור.

– 6 רובי m16

– 35 רובי קלצ’ניקוב

– 30 רובי סער שונים

– 25 אקדחי ברטה + משתיק קול

– אלפי כדורי איירסופט.

ממשטרת ישראל נמסר: "הנשקים הוחרמו ע"י משרד הכלכלה, ובעל העסק כבן 40, זומן להמשך חקירה".

צילום: דוברות המשטרה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך