כרבבה זעקו 'שמע ישראל' ה' בכנס סליחות ב'אמפי אשדוד'

את הערב פתח רב המרכז לצעירים הרב אילן גוזל שדיבר באריכות על מעלת השלום והאחדות, אחריו נשאו דברים הרה"ג ר' מאיר אבוחצירא ראש כולל 'תורה לשמה', והרב יצחק פנגר שעוררו את הקהל לקראת יום הכיפורים.

במהלך הערב הוקרן מצגת מרגשת לזכרו של החייל בן יצחק וענונו הי"ד שנהרג במבצע 'צוק איתן' כשעין לא נותרה יבשה.

המשא המרכזי במעמד האדיר היה של הראשון לציון הגאון רבי שלמה עמאר רבה של ירושלים שהרחיב בדבריו על גודל מעלת וקדושת יום הכיפורים וההכנה הראויה לו ועורר את הקהל שיזכירו בעיקר בתפילה על הגאולה שתבוא במהרה. הרב עמאר קרא לאחדות ולשלום בעם ובערב הקדוש הזה לקראת יום הכיפורים נתרכז כולנו בתפילה אחת בלב אחד כאיש אחד ולבקש את ביאת המשיח שיתגלה במהרה בימינו.

לא נסתפק בדברים קטנים בבקשות קטנים אלא נבקש את העיקר את ביאת המשיח כולנו מאמינים, כולנו מצפים, כולנו מחכים ליום הגדול הזה, ואין לנו על מי להישען, רק על אבינו שבשמים ואליו אנו נושאים את העינים.

עוד הזכיר בשבח המקום של המרכז לצעירים "ילדי שגיא ויעקב" שזהו מקום של זיכוי הרבים הגדול בעיר אשדוד, אני לא מכיר עוד מישהו כאן בעיר כמו הרב אילן גוזל שיש לו כזו סייעתא דשמיא והצלחה גדולה בזיכוי הרבים בחֵן ובנועם מיוחד ולמרות שהוא אברך צעיר, ושיזכה עוד לקרב ולקדש שם שמים ברבים בפעולותיו הברוכות למען כלל הציבור.

בסיום ערך ברכה מיוחדת לכל המארגנים של הערב הנפלא ובראשם לרב אילן גוזל וכן בירך בברכת מי שבירך את חיילי צה"ל וכל תושבי אשדוד.

רק בשעת לילה מאוחרת כוחות האבטחה והמשטרה פתחו את צירי התנועה על מנת שקהל האלפים ישוב לביתו בהקדם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך