המסעדן סימו בן חובל ממסעדת 'פטרה': "המסעדה פתוחה, לא ישברו אותנו"

המסעדה הגיאורגית הממוקמת בחוף הקשתות באשדוד פתוחה לקהל הרחב. "לא ישברו אותנו", מבהיר הבעלים סימו בן חובל. "כן, המצב קשה, גם מוראלית, אבל אין ברירה, זו המדינה שלנו – והדבר הראשון שחייב להראות לחיילי צה"ל, זה שאנחנו חזקים, סומכים עליהם וממשיכים בשגרה ככל שניתן"

בן חובל פותח את "פטרה" כרגיל. מ-9 בבוקר ועד 1 בלילה. בן חובל לאשדוד אונליין: "להגיד לך שהציבור מגיע בהמוניו? לא אשקר, המצב לא כמו בעבר, אבל אני כאן, פותח עם הצוות שלי, ואני מזמין את כולם להגיע בכל ימות השבוע – גם בשישי וגם בשבת, יש לנו כמובן מרחב מוגן, בוודאי לא הייתי פתוח אם לא היה לי מרחב מוגן שמסוגל להכיל את קהל הסועדים. בריאות הלקוחות שלנו מעל הכל, ויחד עם זאת צריך להבין שהבריאות של כולנו היא גם בנפש, אסור להיסגר בבתים אבל חובה להישמע להנחיות פיקוד העורף – להיות זהירים ובעת אזעקה לתפוס מחסה".

איך מתמודדים? עדיין אנשים מפחדים לצאת מהבית

למי שאינו מעוניין להגיע פיזית למסעדה, או חושש, מציע בן חובל שירות משלוחים. "הרחבנו את מערך המשלוחים כך שאנחנו מעניקים שירות בנוסף לאשדוד-גן יבנה גם ליישובי השפלה והמרכז, נגיע גם עד חולון, תל אביב והשרון ונוכיח לכולם שאנחנו חזקים, אנחנו חייבים את זה לאנשים שהלכו לנו בשבת השחורה – ומאז במלחמה שנכפתה עלינו. אנחנו כאן כדי לשרת באהבה. אף אחד לא ירתיע אותנו בבית שלנו, במדינה שלנו".

צילום: יח"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך