מצטרפת למאבק: עיריית אשדוד למען השבת החטופים וחיילי צה"ל

עיריית אשדוד מצטרפת למאבק הארצי להשבת החטופים הביתה, ויצאה בקמפיין הכולל פרסום בשלטי חוצות, בתקשורת ובהדבקת מדבקות לרכב. בתוך כך היא מחזקת את ידי הצבא ומברכת את חיילי הצבא שישובו לביתם בריאים ושלמים לאחר שהכריעו את האויב ומיגרו את הרשע. עם ישראל - כאיש אחד בלב אחד

יום שבת, חג שמחת תורה, ה-7/10, ייזכר כיום שחור בתולדות ישראל בעת החדשה. באותו יום שחור, מחבלים שחדרו ליישובים בעוטף עזה ובערי הנגב, רצחו כל מי שניכר בדרכם. הם לא הבחינו בין איש לאישה, ילד לזקן, ישראלי לעובד זר, חייל או אזרח. הם באו לרצוח. לצערנו הם הותירו אחריהם עיי חורבות ואדמה חרוכה, ומלבד ההרס הנורא והרצח המתועב, הם שבו למעלה מ-240 איש ולקחו אותם כבני ערובה.

משפחות רבות מצאו עצמן באבל ושכול ואחרים בערפל מוחלט על גורל יקיריהם. המאבק להשבת החטופים חוצה מחנות וקושר אליו את כל חלקי העם והארץ. משפחות החטופים הקימו מטה מאבק להשבת החטופים ואשדוד הצטרפה למאבק, באמצעות קמפיין שעלה לאוויר בסוף שבוע שעבר ובו תפילה לשלום החטופים.

הקמפיין נשען על חלק מתמונות החטופים, המרכיבות את הקריאה "מחזירים אותם הביתה עכשיו", ועל תפילה לשלום החטופים המשתלבת במודעה. הקמפיין כולל מודעה על המסך האלקטרוני, שלט ענק בכניסה הדרומית לעיר (שד' מנחם בגין), שלטי חוצות (יעלו השבוע), מודעות בעיתונים ובאתרים. כמו כן הופקה מדבקה לרכב שחולקה בתחנות דלק וברשתות המזון. בתוך כך נתלה שלט ענק נוסף לשלום חיילי צה"ל, בצומת שד' הרצל מנחם בגין, ועליו ברכת מי שברך.

מעיריית אשדוד נמסר: "עיריית אשדוד רואה בקמפיין זה עוד אבן בבניין החוסן הלאומי, ברמה המקומית והארצית, ומצטרפת כמובן לתפילות שכל החטופים ישובו לביתם בריאים ושלמים, כשצה"ל מנצח וממגר את האויב האכזר מגבולות ארצנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך