ראש העיר, ד״ר יחיאל לסרי בבשורה אדירה לתושבי העיר

ראש העיר לסרי: "מראשית המלחמה, סברתי ונאבקתי על כך שתושבי אשדוד ובעלי העסקים חייבים לקבל פיצוי על הנזקים שנגרמים להם כתוצאה מהמלחמה, ולכן יש לכלול אותם במתווה הסיוע הכלכלי של האוצר. מדובר בבשורה חשובה מאוד שמחזקת את החוסן של תושבי אשדוד".

בשבוע שעבר ראש העיר, ד"ר לסרי שלח בקשה דחופה לשר האוצר בצלאל סמוטריץ', להכניס את אשדוד למתווה הפיצויים המגיעים לתושבי הדרום ולבעלי העסקים, הבוקר הבשורה המשמחת כאן ובגדול.

בפוסט שפרסם ראש העיר נכתב: "תושבי אשדוד היקרים,
אני שמח לבשר לכם ששר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ התקשר אליי כעת והודיע לי, שקיבל החלטה לצרף את אשדוד והישובים בטווח 40 ק״מ למתווה הסיוע לתושבים ובעלי עסקים".

עוד כתב ראש העיר: "מראשית המלחמה, סברתי ונאבקתי על כך שתושבי אשדוד ובעלי העסקים חייבים לקבל פיצוי על הנזקים שנגרמים להם כתוצאה מהמלחמה, ולכן יש לכלול אותם במתווה הסיוע הכלכלי של האוצר. מדובר בבשורה חשובה מאוד שמחזקת את החוסן של תושבי אשדוד ומעודדת אותנו לקייים שגרת מלחמה מיטבית, עם יציאה לעבודה והפעלה של מערכת החינוך".

עוד הוסיף: "אני מבקש להודות בשמכם מעומק הלב לשר האוצר סומטריץ׳ על ההחלטה האמיצה וליו״ר הקואליציה ח״כ אופיר כץ על הנחישות שלו בתמיכה במאבק המוצדק שלנו להיכלל במתווה הסיוע של האוצר לתושבים ובעלי עסקים".

צילום: פייסבוק ראש העיר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך