הודעה חשובה

החל מראשון כיתות י"א י"ב חוזרים ללמוד

הלימודים יהיו עד השעה 12.00. בשלב הבא, יוארך יום הלימודים לשעה 13:00 החל ממחר, יתחילו לפעול מסגרות פרטניות בחינוך המיוחד.
ד"ר יחיאל לסרי.

ראש העיר עדכן בהודעה את תשובי העיר בכל הקשור להיערכות לשבוע הקרוב.

ד"ר יחיאל לסרי: "תושבי אשדוד היקרים, שבוע מבורך. הערכת המצב הערב בראשות ראש העיר, התמקדה בהיערכות לחזרה הדרגתית של הפעילות, במערכת החינוך באשדוד.

אנחנו כבר חודש ימים במלחמה, והיא צפויה להימשך עוד שבועות, ואולי אף חודשים. כדי לנצח בחזית, נדרש מאיתנו אזרחי המדינה בעורף, לא רק אורך רוח ועמידה איתנה, אלא גם ניהול שגרת חיים טובה, שמבטיחה משק כלכלי וחברה חזקים. עם יציאה לעבודה, וכמובן, הפעלה של מערכת החינוך. זה הרקע למדיניות שקבע פיקוד העורף, באישור הרמטכ״ל והממשלה, שאפשר להפעיל את מערכת החינוך באשדוד למרות המשך המצב המלחמתי. מדיניות ההתגוננות הזו, דורשת מאיתנו לאזן בין שגרת חיים להצלת חיים.
כך שלצד, הפעלת מערכת החינוך, אנחנו לא נתפשר, על אף תנאי, שדרוש לשמירה על שלומם ובטחונם, של ילדי אשדוד, והצוותים החינוכיים.

לכן, אנחנו פועלים במשנה זהירות, ומחזירים את הילדים למערכת החינוך, רק החל ממחר, ולא בכל מערכת החינוך. בשלב הראשון, אנחנו מחזירים את כיתות יא׳ יב׳, בכל מערכת החינוך בעיר. הם מספיק בוגרים, ויוכלו להתמודד היטב כמונו המבוגרים, עם אזעקות בדרך, או בבית הספר, ועם כל התפתחות לא צפויה.

בנוסף, החל ממחר, יתחילו לפעול מסגרות פרטניות בחינוך המיוחד, וגם כן, עם כל ההקפדה על כללי המיגון והביטחון של הילדים והצוותים החינוכיים. על המסגרות שייפעלו, תימסר הודעה להורי התלמידים, באופן ישיר, ע״י המנהלים בחינוך המיוחד.
כמובן, כל בתי הספר נבדקו על ידי פיקוד העורף, ונמצאו מתאימים מבחינת המיגון הנדרש, לחזרת התלמידים.

חיילי פיקוד העורף וצוותי הביטחון העירוני, יקבלו את התלמידים בשערי בתי הספר, החל מהשעה 8:00 בבוקר, כאשר, בשעת הלימודים הראשונה, הם יתרגלו עם התלמידים, הגעה למרחב המוגן בכל בית ספר, וריענון כללי ההתגוננות של פיקוד העורף. מחר יסתיימו הלימודים בשעה 12:00.

בשלב הבא, נאריך את יום הלימודים לשעה 13:00, ובהתאם להתפתחויות, נחזיר בהדרגה, את שאר הכיתות בחטיבה העליונה, ובהמשך גם את תלמידי חטיבת הביניים.

הורים יקרים, אנחנו מודעים לכך, שחלק מכם, תומכים במהלך ומעוניינים בו, וחלק חוששים ממנו. טבעי ומובן לחלוטין.
יהיו הורים שישלחו את הילדים, ללמידה הפיזית בבית הספר, ויהיו הורים שיעדיפו את הלמידה מרחוק בבית.
אנחנו מקבלים כל החלטה בהבנה מלאה, ותומכים בכם ובילדים שלנו בכל בחירה שתעשו. ועבור התלמידים שלא יגיעו לבית הספר, נמשיך לקיים מערכת שעות למידה בזום. הפרטים על שעות הלימוד והתכנים, יופצו לכל בית ספר בנפרד, על ידי ההנהלות והצוותים החינוכיים.

חשוב להדגיש-האיום הרקטי עדיין קיים, ויתכן שתהיינה אזעקות. אבל אנחנו דואגים, שהפעלת מערכת החינוך, תהיה בתנאים ובאופן, הבטוחים ביותר. וכמובן, שאנחנו פועלים רק על פי הנחיות פיקוד העורף. בפנינו אתגר משמעותי מאוד, אך גם חשוב ביותר, לחוסן שאנחנו אזרחי המדינה, מעניקים לצבא הגנה לישראל, כדי לנצח במלחמה. נמשיך לעדכן אתכם, ואנחנו, והנהלות בתי הספר, עומדים לרשותכם בכל שאלה ובירור.

בהצלחה לכולנו.
אשדוד מאוחדת וחזקה,
ויחד בע"ה ננצח.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך