באו איתו חשבון

חוסל אחד ממובילי ההתקפה הרצחנית ב-7.10, שהיה מעורב בפיגוע בנמל אשדוד ב-2004.

מטוסי קרב של צה"ל, חיסלו את אברהים ביארי, מפקד גדוד מרכז ג'באליה. ביארי היה מעורב בשילוח המחבלים בפיגוע בנמל אשדוד בשנת 2004, בו נרצחו 13 ישראליים.

מטוסי קרב של צה"ל, בהכוונה מודיעינית של שב"כ חיסלו לפני זמן קצר את אברהים ביארי, מפקד גדוד מרכז ג'באליה בארגון הטרור חמאס, שהיה ממובילי מתקפת הטרור הרצחנית ב-7 באוקטובר. בתקיפה נפגעו גם מחבלים רבים של החמאס.

מאז כניסת כוחות צה"ל לרצועת עזה ניהל אברהים ביארי את כלל הלחימה בצפון הרצועה. ביארי היה מעורב בשילוח המחבלים בפיגוע בנמל אשדוד בשנת 2004, בו נרצחו 13 ישראליים, היה אחראי על אכוונת ירי רקטי לעבר ישראל במשך שני עשורים וקידום פיגועים רבים נגד כוחותינו.

החיסול בוצע במסגרת תקיפה נרחבת של מחבלים ותשתיות טרור של גדוד מרכז ג׳באליה, אשר השתלט על מבנים אזרחיים בעיר עזה. התקיפה פגעה קשות בפיקוד והשליטה בגזרה ובהכוונת פעילות טרור נגד כוחות צה״ל הפועלים ברצועה. במסגרת התקיפה חוסלו מחבלים רבים של החמאס. לאחר התקיפה קרסה תשתית צבאית תת קרקעית של החמאס מתחת למבנים אלו.

צה"ל חוזר על קריאתו לתושבי האזור לנוע דרומה לשם הגנתם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך