ילדה של החיים

עינת מדני הופיע בצוותי בידור ובהצגות למבוגרים, אבל רק כשפגשה את עולם הילדים, משהו בה התחבר לעצמה, היא מיתגה את עצמה מחדש כ"נתי", ועם פרוס השנה החדשה משיקה די.וי.די ראשון בקריירה. ב-1.10, חול המועד סוכות, בשעה 19:00 נתי מגיעה ל"ביג פאשן" להופעה בפני ילדי אשדוד

זה לא יהיה מוגזם להגיד שלרגע הזה חיכתה עינת מדני כל חייה. מי שנודע בשנים האחרונות תחת המותג "נתי כוכבת הילדים", הוציאה לפני מספר שבועות את הדי.וי.די הראשון שלה, שיופיע גם ב-VOD ואין גבול לאושרה. "קיוויתי שזה יקרה", היא אומרת בחיוך גדול, "והאמונה מנצחת".

היא אמנם כבר בת 31, אבל ההוויה של מדני מכוונת ילדים, גם במראה הפיזי שלה. "אני מרגישה ילדה בגוף ובנפש" היא אומרת. ,אני נראית ילדה, אוכלת ארוחות ילדים והבילוי החביב עליי הוא ללכת לשחק עם הילדים שלי בגן השעשועים. הדמות של נתי עזרה לי להיכנס לזה יותר חזק. אם בעבר, בגלל שאני נמוכה, הייתי הולכת על עקבים, היום אני כבר לא צריכה את זה".

בעלך ד"ר אייל מדני, לא מרגיש שיש לו ילדה נוספת בבית?
"בעלי מאוד מפרגן. הוא ממש דחף בכל הנושא הזה, כי ידע כמה אני רוצה. לא הייתי מצליחה בלעדיו. הוא מעצים אותי ומאמין בי, הוא המנהל והיד הפועלת מאחורי נתי. הרבה יותר קל לי כשיש גב בבית". החיבור של מדני לבמה התחיל כשעשתה את צעדיה הראשונים בבית הספר היסודי. "מגיל שש רקדתי" היא משחזרת. "למשחק ולשירה נחשפתי אחרי הצבא, בצוות בידור באילת, ולמרות שהופעתי שם גם במופעים למבוגרים, שם הבנתי שאני מתחברת לעולם הילדים ואוהבת אותו". לאילת הגיע בין היתר, כדי לאסוף את השברים. כשהייתה בת 14 עזב אביה את הבית והותיר את אמה לפרנס ולגדל בכוחות עצמה חמש בנות.

כשסיימה את פרק אילת בחייה, חזרה מדני לאיזור חיוג 03, נרשמה ללימודי משחק בסטודיו של יורם לוינשטיין ולמדה שם במשך שנה. אחר כך נרשמה ללימודים אצל עופרה וינגרטן והופיע בהצגות, למשל "כולם היו בני", אבל משהו חסר לה. "אהבתי להופיע, כי מי שאוהב במה, אוהב כל סוג של אומנות" , היא מסבירה. "אבל כשהבנתי שמשהו בילדים התחבר בי, הבנתי שאני לא צריכה להופיע גם למבוגרים, אני נטו שם. קהל הילדים הוא הכי אמיתי. אם משהו לא מעניין אותם, הם קמים והולכים. המבוגרים עושים הנחות".
במשך שנים היא הופיע בכל מקום אפשרי, מימי הולדת לכל הגילאים עד קניונים, אבל אז החליטה מדני שזה הזמן לעשות קפיצת מדרגה וגיבשה את הדמות של "נתי", איתה יצאה לדרך.

למה דווקא עכשיו?
"הרגשתי מוכנה מכל הבחינות. הבאתי שני ילדים לעולם, אגם ורועי, בני שלוש וחצי ושנתיים, וידעתי שעכשיו זה הזמן, שהגעתי לבשלות נפשית. אני לא מה שהייתי לפני כמה שנים. התבגרתי, אני מסתכלת על העולם בצורה שונה. בזמן ההריונות, הצורך שלי לכתוב הלך והתחזק, אחרי שנים שבהם כתבתי רק למגירה. אז כתבתי לעצמי את השירים למופע וגם הלחנתי, שזה משהו שלא עשיתי מעולם".

איך הגעת לדמות של נתי?
"זה לא קרה ביום אחד. התהליך דרש הרבה מחשבה. במשך שנים הופעתי בשם עינתי, אבל כשהחלטתי על דמות, חשבתי על שם חדש והגעתי ל"נתי", הכינוי שלי מאז שהייתי ילדה. בהמשך התחברתי עם נתן נתנזון, הבמאי והכותב של המופע 'נתי, הגעתי, הופעתי".
אחרי הופעות רבות עם המופע, החליטו מדני ונתנזון לעשות צעד נוסף קדימה וליצור די.וי.די. הם הבינו שחסר להם שם גדול ופנו ליובל המבולבל. "הוא היה מקסים, אוהב ומפרגן, שוויתר על חופשה משפחתית כדי לעזור לאמנית בתחילת דרכה", מתרגשת מדני.

לאן את מכוונת עכשיו?
"כמה שיותר גבוה: פסטיגל, פסטיבל, לחרוש את הארץ ממטולה ועד אילת. התקווה שלי היא לגעת בכל ילד ולשמש מודל לחיקוי".

ואם זה לא יצליח?
"אני אדם מאמין. כשהחלטתי ללכת על משהו, זה עד הסוף ואין מצב שזה לא יקרה. חוץ מזה, מבחינתי כבר הצלחתי. אם אמא מתקשרת אליי ומספרת שהילדה שלה לא הולכת לישון לפני שהיא מחבקת את הגלויה שלי, זו הצלחה בעיניי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך