בעקבות הלחימה בעזה: הקלות נוספות לבעלי עסקים תושבי אשדוד

הבוקר, יום חמישי, נערכה הערכת מצב בראשות ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי בה התקבלו החלטות נוספות שיעזרו להקל על בעלי העסקים האשדודים, עדכונים, תזכורות והנחיות חשובות נוספות. הודעה מסודרת נשלחה מטעם העירייה:

תושבי אשדוד,
בהערכת המצב שכינסתי הבוקר התקבלו ההחלטות הבאות:

1. הטילים הרבים שנורו אתמול לאזורנו, והנפילה בראשון לציון שגרמה עם נפגעים והרס רב, הם תזכורת לכך שיש לשמור על כל כללי המיגון והנחיות פיקוד העורף של הכי מוגן שיש. התושבים שיצאו לחדר המדרגות, אינם נפגעו.

2. ראינו אתמול בכלי התקשורת התקהלויות רבות באיזור הנפילה. אנו מזכירים לכם שחל איסור מוחלט להגיע לאזור הנפילה. זה מסכן את חיי המתקהלים ומפריע מאוד לכוחות ההצלה והביטחון לבצע את תפקידם.

3. הטסת טיסנים ורחפנים אזרחיים אסורה על פי חוק עד תום המלחמה. אתמול נער העלה רחפן ברובע יא', גרם לדאגה רבה והקפיץ את כל כוחות הביטחון. הדבר עלול היה חלילה לעלות בחיי אדם. הרחפן הוחרם על ידי המשטרה והנער מטופל חוקית.

4. נערך סיור בנקודות האבטחה בכניסות לעיר ומצב האבטחה בכניסות משביע רצון.

5. נערכים לסופ"ש עם כוננים פעילים בכל תחומי הפעילות של העיריה בחירום.

6. מתחילת השבוע פתחתי בשיחות עם שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳, יו״ר וועדת הכספים בכנסת הרב משה גפני, מנכ״ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי, שרים וחברי כנסת שביקרו בעיר – להכיר באשדוד כאזור מיוחד במתווה הכלכלי של האוצר עבור תושבים ובעלי עסקים, כמו כן, הכרה בהוצאות של העירייה במלחמה. אשדוד נמצאת במרחק 40 קמ' מהרצועה ומתמודדת עם איומים אחרים. העירייה תמשיך לפעול להכרה ופיצוי הולם לתושבי ועסקי העיר.

7. במסגרת ההקלות לתושבי העיר ובעלי עסקים שהם בסמכות העיריה, התקבלה החלטה שכל עסק שיש בידו רישיון או היתר שתוקפם פג או עתיד לפוג בין התאריכים 7.10.23 עד 7.1.24, תוקפם יוארך אוטומטית בשלושה חודשים נוספים מיום הפקיעה המקורי.

8. הלמידה מרחוק ממשיכה וצוות החינוך נמצא בקשר ישיר ורציף עם התלמידים.

בוקר בטוח ושקט לכולם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך