המלאכים של אשדוד: 4 אברכים תושבי העיר פתחו ביוזמה משותפת שבהמשך התגלגלה לעשייה ברוכה למען כלל התושבים

אנשי החסד לאשדוד אונליין: "כל כך כיף היה לראות שכולם נרתמו חרדים דתיים וחילונים והלכו יחד בית בית משפחה משפחה ותמכו וסייעו הקשיבו וניחמו והכל באחדות מופלאה".

מיד כשהחלה המלחמה, 'חרבות ברזל', קמו שלל אירגונים של חסד ועשייה למען הציבור בכל הארץ שיצאו לסייע, לתמוך ולעזור.

גם באשדוד בשקט בשקט שני אברכים בציבור החרדי הקימו פרוייקט מדהים שהחל מארבעה אנשים יקרים שפתחו קבוצה בוואצפ שהמטרה לצאת ללוויות של נרצחים ולנחם את משפחות האבלים.

העניין תפס תאוצה והצטרפו אליהם עוד ועוד אנשים תושבי העיר שרצו לקחת חלק בכל החסד, כיום הקבוצה הגיעה לכמעט 200 איש תושבי העיר אשדוד שלוקחים חלק במהלך החשוב.

כך כבר במהלך כל השלושה שבועות האחרונות, תחת מתקפות טילים יצאו בקבוצות ללוויות ולנחם את כל משפחות הנרצחים תוך שהם עושים השכבות ומשלימים מניינים ואומרים קדישים על הנרצחים.


נפתלי, ממקימי הפרוייקט משתף את אשדוד אונליין: "כל כך כיף היה לראות שכולם נרתמו חרדים דתיים וחילונים והלכו יחד בית בית משפחה משפחה ותמכו וסייעו הקשיבו וניחמו והכל באחדות מופלאה".

המלאכים הללו לא הסתפקו רק בזה. בתוך כל המיזם הנפלא זיהו החבורה שיש קצת ירידה במורל ולחץ בקרב תושבי העיר אשדוד שמפחדים לצאת מהבית ובכלל, שוב נרתמו מיד לעניין והקימו קבוצה נוספת של שיירות השמחה (שבטח כל אחד מהקוראים נתקל בהם בעיר) וגם שם נרתמה קבוצה ענקית של מתנדבים שמידי יום יוצאים בשיירות השמחה עם רכבים עם תאורה והגברה המון דגלים ובעיקר הרבה מצב רוח טוב לשמח את עם ישראל. ככה בשקט שני אברכים הצליחו להרים את המורל לעיר שלימה.

בשיחה איתם אנחנו שומעים על המון תגובות מחממות את הלב מקרב תושבי העיר שבכך אנשים יוצאים למרפסות בכל רחוב אליו אנחנו מגיעים יורדים למטה ושרים ורוקדים. "אין כיף גדול מזה" משתף נפתלי.

כמו כן כחלק מהפעילות, לא שכחו את החיילים והשוטרים ונסעו לתחנת המשטרה מספר פעמים ושימחו ורקדו עם השוטרים והחיילים שנהנו מכל רגע של הפוגה וקצת שמחה בתוך השירות שהם עושים למען תושבי העיר ובכלל.


יוזמי החסד לאשדוד אונליין: "ביקשו להזכיר כן שניים שנרתמו איתם לעניין בשמחה ומשקיעים מזמנם ואלו האב ובנו אשר ורפאל אלחרר הצדיקים הידועים מרכב התהלוכות של הכנסת ס"ת המפואר שברשותם ואיתו הם יוצאים איתם לשמח ועל זה הם ראויים לשבח ולקבל את כל הפירגון כי בהחלט מגיע להם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך