בתום שבועיים של הוצאות לוויות ע"י המועצה הדתית: פונו חדרי הקירור בהם שוכנו גופות הנרצחים מרחבת בית העלמין

הבוקר נפתחה שוב החניה הראשית בבית העלמין שער 3 לקהל הבאים לבית העלמין, לאחר שהיתה סגורה במשך כשבועיים ובמקומה נפתח שער 2 לכל הבאים, עקב הצבתם של שלושה חדרי קירור ענק, בהם הונחו בכבוד לאחר זיהוי, גופות הנרצחים הקדושים שנרצחו ביום שואת שמחת תורה

במשך כל יום בתקופה זו יצאו לוויות מבית העלמין, שחלקם התקיימו כאן בעיר וחלקם התקיימו בישובי העוטף ובשאר הערים בארץ על פי בקשת המשפחות.

שלשום במוצ"ש בחצות לילה, נערכה ההלוויה האחרונה בעיר מההרוגים שזוהו עד כה של הבחור הק' אלעזר סמואלוב הי"ד שהיה נעדר מאז שמחת תורה.

משאיות מנוף הגיעו למקום ופינו את מכולות חדרי הקירור וכך נפתחה שוב החניה הראשית לבית העלמין, לטובת קהל הבאים מידי יום ביומו לבית העלמין.

לסיכום המערכה, השר לשירותי הדת הרב מיכאל מלכיאלי ומנכ"ל המשרד יהודה אבידן וסא"ל (במיל') גל שם-טוב, אחראי קבורת חללים הביעו את הערכתם הגדולה ושיבחו את הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית יחד עם עובדי חברא קדישא הפועלים במסירות רבה בשטח ועל סדר קיום הלוויות של הנרצחים הקדושים הי"ד, "באנו לחזק ולעודד אותכם ואתם חיזקתם ועודדתם אותנו, רואים כאן מסירות נפש גדולה של כל הצוות המסור כאן במשך השבועיים הללו", אמרו הדוברים.

הרב עובדיה דהן אמר: "קיבלנו את המשימה הקדושה והחשובה בטיפול של אותם קדושים, בכבוד ובהערכה הראויה להם. גם חלקה מיוחדת "ש 6" היכנו עבורם ושם נטמנו הקדושים, כל הצוות בלי יוצא מן הכלל פעל בנחישות ובמסירות ובכבוד הנפטרים, חלק מהעובדים היו בשטח ישובי העוטף בעיסוק זיהוי החללים ואני הוצאתי כאן לוויות מידי יום ביומו, כולנו מקוים ומתפללים לשלומם של שאר הפצועים, להצלחת חיילי צה"ל ולהשלמת המערכה בהצלחה בקרוב עם הגאולה השלמה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך