הסטודנטים של SCE מאשדוד בחזית ההסברה עם יוזמה חשובה

בצל המלחמה וכששנת הלימודים טרם נפתחה, אגודת הסטודנטים והסטודנטיות של SCE המכללה האקדמית להנדסה קמפוס אשדוד יוצאת בפרויקט חשוב במטרה לסייע במאבק על ההסברה. "למען האמת" הינו פרויקט של הסטודנטים שרואים חשיבות רבה בהסברה נכונה המציגה את האמת בצורה הטובה ביותר

"מטרת הפרויקט שלנו היא לקדם פעילות של שלושה עמודי הסברה ישראלים מובילים באמצעות פנייה לציבור הישראלי בבקשה שיעקבו אחרי אותם עמודים ברשתות החברתיות ויסייעו בהפצת המסרים שלהם התומכים בישראל, אנחנו רואים בהסברה מלחמה חשובה", מסביר עמית דקל, יו"ר אגודת הסטודנטים ב-SCE קמפוס אשדוד.

הפעילות של הסטודנטים מתבצעת גם במדיה וגם בשטח כאשר הם מגיעים למקומות הומי אדם כמו קניונים, סופרים ועוד. בשטח הם מחלקים פליירים עליהם ברקודים מונגשים לשלושת עמודי ההסברה (IDF, StandWithUs, Yoseph Haddad) באמצעותם ניתן להתחבר לפלטפורמות העיקריות כמו אינסטגרם, פייסבוק, טיקטוק וטוויטר ופשוט להצטרף להסברה הישראלית.

עמית יו"ר האגודה מסכם: "אנחנו פונים לכל אזרח ובמיוחד לדור הצעיר שמכיר ויודע להשתמש ברשתות החברתיות, חשוב שכולנו נרתם להסברה הישראלית כדי שהעולם יידע מה עברנו ותהיה לנו הלגיטימציה הבינלאומית להמשיך במאבק למען המדינה. חשוב להדגיש שאנחנו לא מבצעים הסברה בעצמנו, אלא רוצים לתת כוח לעמודים הללו שמבצעים את ההסברה בצורה הטובה ביותר ולשתף את התכנים שלהם. גם הסטודנטים שלנו עוברים תקופה קשה, כמו כל עם ישראל. איבדנו חברים ללימודים ויש הרבה חוסר וודאות, אבל אנחנו חזקים ורק בעשייה יחד נוכל לנצח".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך