מלאך: ד"ר יניב נור עזב אישה, ילדים והתמחות על בקנדה ובא לסייע בביה"ח אסותא בעיר

ד''ר יניב נור: "כיהודי, ציוני ומעל לכל ישראלי אתה יודע: כשהמדינה שלך מופגזת - אתה מתייצב. תחושת חוסר אונים זה משהו שהעם שלנו כבר לא מוכן לקבל. ראש המחלקה אמר לי שכרגע אין צורך – אבל אמרתי לו שאני בדרך"

ד"ר יניב נור – מומחה אורתופד מביה"ח הציבורי אסותא אשדוד , רס"ן במיל' טייס קרב לשעבר, נשלח לפני מספר חודשים מטעם בית החולים לעבור התמחות על בטראומה אורתופדית בטורונטו בביה"ח "סנט – מייקל". הוא עבר לקנדה עם אשתו ושלושת ילדיהם.

ד"ר יניב נור: "באותה שבת שחורה, יצאתי עם בני לקמפינג באחד היערות. לרוב מדובר באזורים ללא קליטה אך לצערנו או לשמחתנו, הסתבר שיש קליטה סלולרית. תוך מספר שעות מרגע שהתארגנו, הטלפון הנייד שלי התחיל לקבל ידיעות ממה שנעשה בארץ. בדקות הראשונות עוד חשבתי שמדובר בעוד אירוע שהפך לצערנו לשגרתי עבור תושבי הדרום, אך מהר מאוד הבנתי שאנחנו במציאות אחרת. בעודנו ביער, הרמתי טלפון לראש המחלקה שלי, פרופ' דרקסלר. אמרתי לו שאני מוכן וזמין לכל דבר ואני רוצה לסייע. הוא הגיב שעוד מוקדם מדי ושהוא יעדכן בהתאם להתפתחויות. אמרתי לו -אני שומע את מה שאתה אומר, אבל אתה יכול כבר להכניס אותי לסבב, כי אני בדרך.

כבוגר חייל האויר, למדתי: כשצריך – מתייצבים. לא שואלים.

הרמתי טלפון לקונסוליה בטורונטו, נפרדתי מאשתי ושלושת ילדי וביקשתי את עזרתם במציאת טיסה לארץ. הם הכניסו אותי לרשימת המתנה וכעבור ארבע ימים התייצבתי בביה"ח.

יצא לי לטפל בפציעות קשות שבשש שנות ההתמחות שלי לא ראיתי.

כיהודי, ציוני ומעל לכל ישראלי, אתה יודע: כשהמדינה שלך מותקפת– אתה מתייצב. העם שלנו חזק, שבע אסונות, אבל ברגעי משבר אנחנו יודעים להתאחד ולנצח כל אתגר."

צילום: אסותא

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך