עשרות חיילים בדרכם לעזה נהנו מארוחה חמה

עשרות חיילים הנמצאים כעת באשדוד וממתינים לקראת יציאתם לשטח באזור גבול עזה, זכו לארוחה חמה ע"י המרכז לצעירים "ילדי שגיא יעקב" במתנ"ס רובע יא' ע"ש עדי עם שלום

הרב אילן גוזל רב המרכז לצעירים ערך הזמנה ממסעדה, מנות עם סנדוויצ'ים בשר ושתיה עבור חיילי צה"ל כשבתחילה לא מצאו מקום נוח לשבת באזור ואז שוחח עם הנהלת המתנ"ס והם מיד נענו בחיוב לארח את החיילים, ותוך זמן קצר הרב אילן גוזל ערך את השולחנות באולם, עם צלחות בקבוקי שתיה עבור החיילים.

לאחר מכן מסר דברי חיזוק ועידוד קצרים לחיילים שחלקם גדלו ב"ילדי שגיא ויעקב" כשבעיקר דיבר על מעלת האחדות בעם ישראל, סיפר על הפעילות ב"ילדי שגיא ויעקב" שהמקום מקבל את כולם בסימן של אחדות.

בסיום בירך את החיילים שיצאו לשלום ויחזרו לשלום ופתחו בשירה ובמעגלים עם ישראל חי, עוד אבינו חי ותהא השעה הזו שעת רחמים.

החיילים הודו נרגשות לרב אילן גוזל על העין טובה, ועל דברי החיזוק והעידוד שנסך בחיילים.

בימים אלו הרב אילן גוזל רב המרכז לצעירים "ילדי שגיא ויעקב" פועל רבות למען חיילי צה"ל, בשיחות עידוד וחיזוקים לחיילים בשטחי כינוס, בשיעורים המצומצמים בימים אלו ותפילות וקריאת תהילים כל יום עבור הצלחת המערכה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך