איך בוחרים מקום המתאים לאירועים קטנים?

אם אתם מתכננים בקרוב אירוע ומתכננים להזמין עד מאה אורחים אתם ללא ספק במקום הנכון. נשמח לעזור לכם לקבל החלטה, איך בוחרים את המקום המושלם לאירוע שלכם. יש לנו את העצות המושלמות בשבילכם:
צילומים: עמית אורנשטיין

מה נחשב אירוע קטן?


אירוע קטן לרוב מוגדר מין הסתם על פי מספר האנשים שמוזמנים אליו, לרוב עד מאה אורחים. אבל אירוע קטן לא מוגדר רק על פי מספר האנשים, אלא גם לי פי הסגנון שהוא יותר אינטימי, היחס שהוא יותר אישי ועצם זה שמעגל המוזמנים הוא לרוב קרוב יותר לבעל השמחה. 

טיפים לבחירת מקום מתאים לאירוע שלכם:

  1. מיקום – המיקום הוא אולי הכי משמעותי כשזה נוגע לאירוע קטן שבו אתם מכירים היטב את המוזמנים. מכיוון שאתם מכירים את האורחים שלכם הכי טוב, תוכלו לבחור במקום שיהיה לרוב האורחים שלכם נוח להגיע אליו. אם אתם והמשפחה שלכם מאיזור השפלה לדוגמה, יהיה לכם כנראה נוח יותר לבחור במקום בנס ציונה מאשר בנתניה. אם החברה שלכם בהרצליה, כנראה תרצו לארגן אירוע עסקי במקום לא רחוק. תמיד תעדיפו שהחגיגה או האירוע שלכם יהיה משהו שכיף ונוח לאורחים שלכם להגיע אליו ולא משהו שירגיש חלילה כמו תיק. 
  2. סגנון הגשה ואוכל – יש משפחות שמבחינתן אירוע שבו האוכל אינו בהגשה הוא פסול, יש משפחות שחושבות שרק בופה זה לגיטימי, אתם מכירים את האורחים שלכם הכי טוב. גם סגנון האוכל צריך להתאים. אם המשפחה, החברים או העובדים שלכם יותר מתלהבים מאוכל קליל וחלבי, תבחרו במקום שמגיש פשטידות ופסטות ולא ארוחה בשרית. גם כשרות היא לפעמים חשובה ויש לשים עליה את הדעת. אם יש הרבה ילדים מוזמנים לאירוע, תוכלו לדאוג לבחור במקום שמציע מגוון מנות שמתאימות לילדים. 
  3. עיצוב – יש מי שיעדיף שהאירוע שלו יתקיים באווירה חמה וביתית ויש כאלה שיעדיפו סגנון מודרני. תוכלו לבחור מקום שהסגנון העיצובי שלו הולם את מה שאתם רוצים לשדר באירוע שלכם והאופן שבו אתם רוצים לארח את האורחים שלכם. אם תרצו משהו יותר ביתי, תוכל למצוא אולם אירוע בוטיקי עם פינות ישיבה כמו סלון ושולחנות עגולים לישיבה משותפת. 
  4. פעילות או תוכנית אמנותית – בדרך כלל באירוע בין אם הוא משפחתי או עסקי צריך משהו מעבר לאוכל ושתייה כדי להחזיק ליותר מזמן קצר. אם זה אירוע עסקי בטח תרצו להציג מצגת כלשהי או להעביר תוכן מקצועי. אם זה אירוע משפחתי תוכלו להזמין מפעיל שיבדר את האורחים. זה יכול להיות מפעיל לילדים, אמן חושים, סטנדאפיסט או זמר, יש מגוון אפשרויות. עוד אפשרות נחמדה היא כמובן לערוך מסיבת ריקודים או מסיבת קריוקי, אם זה מתאים לאורחים שלכם זה לגמרי פתרון כיפי וקליל שרוב המקומות יכולים להציע. 

מה כדי לדעת לפני שסוגרים מקום לאירועים קטנים?


חשוב לבדוק שהמקום שאתם סוגרים מתאים גם אם אתם עורכים אירוע קטן של שלושים אורחים וגם אם אתם מזמינים מאה כדי שלא תהיה תחושה שהמקום הוא ריק מדי או עמוס מדי בגלל כמות האנשים. אי אפשר כמובן להתעלם מסוגיית המחיר, אם יש לכם תקציב תדאגו מלכתחילה לבדוק שהמקום שאתם מעוניינים בו רלוונטי. אל תשכחו לוודא אם יש למקום תעודת כשרות, במידה וזה חשוב לאורחים שלכם. 

אז בין אם אתם מחפשים מקום לאירועים קטנים עד 50 איש , מקום מדליק לערוך לחברה שבה אתם עובדים אירועים עסקיים או מקום לחגיגת בת מצווה או ברית? היכנסו לפרטים .

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך