מלחמת חרבות ברזל: העדכונים וההחלטות שהתקבלו בהערכת המצב בראשות ראש העיר

עיריית אשדוד: "לילה שקט עבר על אשדוד, אך אין בכך כדי להפחית מהדריכות הנדרשת. כל התושבים מתבקשים לשמור על כללי המיגון. אשדוד בטווח אש במרחק 40 קמ' והיא יעד אסטרטגי ולכן נדרשת מוכנות לשלב הלחימה הבא שעלול להביא להסלמה גם אצלנו".  

 

במהלך הלילה התקיימה הערכת מצב בראשות ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי. העדכונים וההחלטות שהתקבלו בהערכת המצב.

1. לילה שקט עבר על אשדוד, אך אין בכך כדי להפחית מהדריכות הנדרשת. כל התושבים מתבקשים לשמור על כללי המיגון. אשדוד בטווח אש במרחק 40 קמ' והיא יעד אסטרטגי ולכן נדרשת מוכנות לשלב הלחימה הבא שעלול להביא להסלמה גם אצלנו.

2. אתמול התקיים תרגיל צבאי של חיל הים בעומק הים, התושבים גילו עירנות מבורכת ומוקד 106 עדכן את התושבים שהתקשרו לברר וההודעה אף פורסמה בחמ"ל העירוני, ברשתות ובקבוצות.

ביקשנו לקבל עדכונים מוקדמים מהצבא על מנת שנוכל לעדכן אתכם מבעוד מועד ,אולם מטבע הדברים יתכנו עוד אירועים דומים ללא התרעה ונעדכן מיד עם קבלת המידע.

3. ממשיכים בלמידה מרחוק ובהפגה פעילה לילדים ע"י בני נוער במקלטים ציבוריים ובבניינים.

4. מטה אבות ואמהות ממשיך להתקשר לתושבים הוותיקים באשדוד ולדאוג לצרכים שלהם.

5. עפ״י הנחיית פיקוד העורף לא ניתן לקיים לימודים בכל מערכת החינוך, כולל החינוך המיוחד. אנו מודעים לקושי הרב של משפחות ילדי החינוך המיוחד, ואנו עושים כל מאמץ להקל עליהן עם פעילות הפגה, ליווי וקשר רצוף, אולם לא נוכל להתפשר בנושא הגנה על חיי הילדים. בשלב זה של המלחמה לא נוכל להשיב את החינוך המיוחד לפעילות.

6.היום יום הולדתו ה-9 של אוהד מונדרי זכרי שנחטף לעזה והוא שבוי בידי החמאס.

יחד עם אימו סבו וסבתו.

המשפחה מבקשת שכל מדינת ישראל תתלה בלון במרפסת, או ברכב לאות הזדהות עם אוהד היקר וקריאה להשבת כל החטופים.

תלו בלון, צלמו והעלו לרשתות החברתיות או לפייס העירוני .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך