"כשאקבל את ההזדמנות אקח אותה בשתי ידיים"

תימור אביטן פותח את העונה החמישית שלו כשחקן בוגרים, אך עדיין לא הצליח לבסס את עצמו כשחקן הרכב במדי קבוצת נעוריו. השנה החליט שלא לנדוד בהשאלה לקבוצות אחרות ולהוכיח לכולם כי המקום שלו הוא כאן, באשדוד
אביטן מקפיץ כדור

בתחילת העונה הקודמת, כשתימור אביטן ראה כי לא יראה הרבה דשא בליגת העל במדי מ.ס. אשדוד, החליט לעזוב למכבי יבנה מהלאומית, שם הציג יכולת גבוהה עד שנפצע. עכשיו, כשאשדוד בליגה הלאומית, הוא שוב צריך להילחם על דקות משחק מול הרבה שחקני התקפה מוכשרים, אך הפעם העדיף להישאר בבית, באשדוד. "היו לי מחשבות לעזוב כי בקבוצות אחרות יש לי מקום מובטח בהרכב וידעתי ששם אקבל יותר הזדמנויות ויותר דקות משחק", אומר אביטן," אבל אשדוד זה הבית שלי והחלטתי להישאר ולהילחם על המקום שלי".

המלחמה לא תהיה קלה לאור ריבוי החלוצים בקבוצה.
"נכון, אבל אני מאמין בעצמי, יש פה חבר'ה שהם באמת מוכשרים וכל אחד ראוי לשחק, אבל אני בטוח שכשאקבל את ההזדמנות אקח אותה בשתי ידיים".

באופן יחסי יש לך יותר ניסיון בליגה הזו משחקנים אחרים בקבוצה, זה נותן לך יתרון?
"זה אולי נותן יתרון קטן, אבל צריך לדעת להשתמש ביתרון הזה כי זה בסך הכל אותו כדורגל, ומי שטוב יותר הוא שמשחק בסופו של דבר, ולא משנה מה הניסיון שלו ומה העבר שלו".

בכל זאת, מה שונה הליגה הלאומית מליגת העל?
"יש בליגה הלאומית הרבה לחימה והרבה פיזיות. כל קבוצה ש'צריכה' לנצח ברוב המקרים תנצח. בליגה הזאת כל קבוצה מצחת כל קבוצה, הפערים פה ממש קטנים וצריך להילחם בכל משחק. אפשר לראות את זה כבר מהמחזורים האלו, קבוצות מנצחות בחוץ ואז מפסידות בבית. אף פעם אין פייבוריטית ברורה וצריך לשים לב לזה".

שחקנים צריכים לשחק אחרת ממה שהם רגילים?
"אני לא אומר שצריך לשחק אחרת. כל אחד רואה את הדברים בצורה שונה ובסוף מי שמחליט איך משחקים זה המאמן יחד עם הצוות המקצועי. מנקודת המבט שלי בליגה הזו המשחק צריך לרוץ מהר ופחות דריבלים, יותר משחק לעומק".

מה נראה ממ.ס. אשדוד העונה?
"זה עדיין מוקדם להכריז ולדעת. ציפינו לפתוח את העונה אחרת, אבל זו רק תחילת העונה וברור שהיעד הוא לעלות ליגה וזו תהיה אכזבה גדולה אם לא נעלה".

יש לך איזה מסר להעביר לקהל שבינתיים יושב בבית?
"לא הייתי פה בעונה שעברה כשהתחיל הסיפור אני רק יודע שנוצר נתק. זה מאוד משפיע על הקבוצה, הייתי מאוד רוצה לראות את הקהל חוזר למגרשים, דוחף אותנו ומעודד אותנו. אני יכול להבטיח שעם התמיכה של הקהל יהיה לנו קל יותר להשיג את המטרה, נציג כדורגל יפה יותר, ננצח, והקהל ייהנה וביחד נפתח שמפניות בסוף העונה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך