לאחר הערכת מצב הערב.

עיריית אשדוד: כוננות גבוהה בעורף, לכניסה הקרקעית של צה״ל לעזה

להלן ההחלטות בישיבת חמ"ל העירייה שהתקיימה במוצ"ש. החלטה נוספת: הלמידה מרחוק תהיה לפחות 4 שעות ביום.

להלן עדכונים והחלטות בישיבת חמ"ל שהתקיימה הערב, בראשות ראש העיר:

1. המסר המרכזי לשבוע הקרוב הוא, כוננות גבוהה שלנו בעורף, לכניסה הקרקעית של צה״ל לעזה.

2. העיריה, משטרה, כיבוי אש ומד"א ערוכים, דרוכים ובכוננות הגבוהה ביותר למקרה של מפנה והסלמה בלחימה בשלב המכריע של הכניסה הקרקעית. לרבות ריבוי טילים וזירות , חדירה מהאויר או מהים. התושבים מתבקשים להיות עירניים, לצאת מהבית רק למטרות חיוניות,לא להגיע בשום אופן לחופי הים. ולהקפיד על כללי ההתגוננות.

3. מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי ומנכ"ל משרד האנרגיה, הגיעו ביום שישי לפגישה עם ראש העיר ושמעו ממנו סקירה על ההיערכות העירונית מאז השבת השחורה ב-7.10. היערכות שכללה את היוזמות להקים מערך ביטחון עירוני, תוכנית סיוע כלכלי לעסקים, וכלל הפעילות החוסן מול תושבי העיר.

ראש העיר הציג בפני מנכ״ל משרד ראש הממשלה, את המשמעויות התקציביות של כלל הפעילות הזו, וביקש סיוע מידי של קבינט העורף, כדי להבטיח את רמת החוסן הגבוהה של אשדוד. במיוחד לאור העובדה שאנחנו רק בתחילתה של המלחמה שאמורה להיות ממושכת וקשה. מנכ״ל משרד ראש הממשלה הביע הערכתו לחוסן שהעיר אשדוד מעניקה לממשלת ישראל וצה״ל, והבטיח לדאוג למילוי בקשות הסיוע לעיר.

4. מאיצים את הלמידה מרחוק לפחות 4 שעות ביום, וממשיכים עם ההפגה לילדים בבנייני המגורים המשותפים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך