אתרי הבנייה חוזרים לעבודה

בראשית המלחמה עצרה העירייה את העבודות בכל אתרי הבנייה בעיר, ללא יוצא מן הכלל. אתמול, רביעי, הורה משרד הפנים להשיב באופן גורף ומיידי את אתרי הבנייה לפעילות מלאה, ברשויות המקומיות. מהעירייה נמסר: "אנו מודעים לחששות של הציבור בנושא זה, אולם מחויבים לפעול בהתאם להוראות משרד הפנים".

בהנחיית ראש העיר, ד"ר לסרי, זומנו נציגי ארגון הקבלנים באשדוד במטרה להגיע איתם להסכמה על מגבלות שיוטלו הן על כמות האתרים, אופי הבינוי ובעיקר על  קביעת כללים קשיחים ביחס לפועלים.

להלן עיקרי הסיכום:

  1. ההפעלה תהיה באופן מדורג ורק לאחר שנבטיח את היכולת שלנו לפקח באופן מלא על עמידה בתנאים, ניתן יהיה להרחיב את האתרים, והכל בכפוף להתפתחויות.
  2. האחריות לעמידה בכללים חלה במשותף על היזם והקבלן. כל הפרה תגרור הפסקת עבודה מיידית.
  3. כל הפועלים יהיו רק בעלי רישיון עבודה בישראל. הם יגיעו לאתר ויעזבו בהסעה מאורגנת. לא תתאפשר עבודה לאחר השעה 19.00!!
  4. חל איסור גורף על לינה באתרי העבודה.
  5. חל איסור על יצירת אינטראקציה עם הציבור מתוך אתר הבניה. כל הפרה על ידי מי מהפועלים, תגרור את הפסקת עבודתו לאלתר.
  6. יועברו רשימות יומיות של העובדים.
  7. לנציגי העירייה, האבטחה ופיקוד העורף יש הרשאה להיכנס בכל עת לאתרים, ללא הודעה מוקדמת לביצוע הביקורות.

רשימת האתרים שהותרה בהם העבודה, תפורסם באתר העירוני. אנו קוראים לציבור לדווח למוקד 106 על  כל חריגה מהמיקומים או כללי העבודה  שנקבעו.

מהעירייה נמסר: "אנו מודעים לחששות של הציבור בנושא זה, אולם מחויבים לפעול בהתאם להוראות משרד הפנים. אנחנו לשירותכם לכל בקשה או חשש  בנושא זה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך