חוסן לעיר

אבי דרעי מפקד זק"א לכיש: "החוסן העירוני של העיר אשדוד נותן לתושביה את האופטימיות לניצחון"

אנשי זק"א לכיש ראו את מראות הזוועה בעוטף עזה, וחזרו הביתה חדורי מוטיבציה להביא את כל הנרצחים וההרוגים לקבר ישראל. בעיר אשדוד הם מסייעים בכל זירה, נותנים כתף לתושבים ומשדרים רוגע גם ברגעים הקשים ביותר

את אנשי זק"א תמצאו כמעט בכל אירוע. אולי לא בשמות שלהם, אבל ברגע הופעתם בשטח הם מיד מתחילים במלאכת האיתור, החילוץ, מסייעים להציל נפשות וגם למרבה הצער לזהות את מי שנדרש להביא לקבר ישראל.

מאז תחילת "חרבות ברזל" סופגת העיר אשדוד מטחים, שלמרבה המזל לא גבו פגיעות בנפש אך גרמו נזק. באשדוד מצליחה העירייה באמצעות התושבים לייצר את החוסן העירוני הדרוש כדי לעבור את המלחמה יחד, כפי שנעשה בסבבים קודמים.

אנשי זק"א בהובלתו של אבי דרעי הם חלק בלתי נפרד מכך, בעיקר לאור השקט שהם מביאים איתם והידיעה שיש על מי לסמוך. הם מגיעים לכל אזור שנפגע, נותנים כתף ומסייעים לתושבים הנמצאים במצוקה ונרגעים כשהם רואים את המלאכים בכתום מושיטים יד.

אבי דרעי

לצד המלחמה המתנהלת, מסייעים אנשי זק"א להביא למנוחה נכונה את תושבי אשדוד שנפלו בקרבות העזים בעוטף ובערי הדרום, ואת הנרצחים במסיבת הטבע ברעים. "כל אחד הוא עולם ומלואו", אומר אבי דרעי. "המספר הגדול של הנרצחים שוברת את הלב, אך לכל אחד מהנופלים והנרצחים מגיעה תשומת הלב המרבית וכבוד אחרון. פגשנו מראות שלא חשבנו שנראה אף פעם במדינת ישראל".

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי אמר כי "היום, יותר מתמיד, אנחנו מצדיעים לאנשי זק"א על הפעילות החשובה שלהם ומאחלים לימים שקטים יותר לכולנו. האחדות בתוך אשדוד שומרת אותנו מפוקסים במטרות האמיתיות שלנו ובראשן הצלת חיים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך