ממשיכים לחבק את החיילים והפצועים

צילום: אלבום פרטי
סטודנטים מהחוג לסיעוד במכללה האקדמית אשקלון ממשיכים לבטא את האחווה הלאומית ואת רוח ההתנדבות מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל". הם השתתפו בטקס הפרשת חלה ומסייעים בבני ראם להכין כריכים לחיילים. מתנדבים בקופ"ח כללית בבאר שבע, אשקלון וקרית גת , מכבי בנתיבות ובאופקים, אסותא באשדוד, ברזילי באשקלון, סורוקה, מדא, הסטודנטים הגיעו לבית החולים איתנים בירושלים ולמרכז בריאות הנפש בבת ים והם תורמים לרווחת המטופלים. תהליך גיוס הסטודנטים ממשיך . מעבר לכך, בוגרים שסיימו וקיבלו תעודות, החלו את עבודתם בבתי החולים, כמו אולגה וסליק, שמוצבת בביה"ח סורוקה במיון.
מהחוג לסיעוד במכללה האקדמית אשקלון נמסר כי הם מחבקים את כל הסטודנטים ובני משפחותיהם,  במיוחד את אחד הסטודנטים, תושב כפר עזה, שמשפחתו נחטפה לעזה בידי מחבלים. שולחים תנחומים לד"ר בלה סביצקי מהסגל הבכיר בחוג, שאיבדה את בנה יונתן ז"ל במערכה בכיסופים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך