"האימון הזה הוא גם עבור הנפש שלנו"

אלי לוי מאמן מ.ס אשדוד שחזרה להתאמן לראשונה מאז ה-7.10. טום בן זקן, שלומי אזולאי ומיכאל אוחנה נסעו לחלק מצרכים לחיילים.
אימון מ.ס אשדוד הבוקר.

לראשונה מאז ה-7.10 חזרה מ.ס אשדוד לאימונים. אשדוד הייתה באותו היום, יום מתקפת המחבלים הרצחנית, במלון בצפון הארץ לקראת משחק מול בני ריינה במסגרת ליגת העל. משחק שבוטל בגלל האירועים הקשים. מאז היא לא התאמנה. היום, שלישי, היא כאמור חזרה להתאמן ליד מרחב מוגן באיצטדיון הי"א.

אלי לוי המאמן תיאר את ההרגשה: "היו רגשות מעורבים מצד אחד לא אידיאלי כי הראש לא הכי מאופס, ומצד שני היה מרגש לראות את כולם, בוודאי בריאים. אנחנו אחרי ימים קשים עם הרבה עשייה למען אחרים. האימון הזה הוא גם עבור הנפש שלנו".

אלי לוי. (צילום: משה סידי)

 

לוי הוסיף: "אני רוצה לשלוח את תנחומינו הכנים לכל משפחות הנרצחים והנופלים, בתקווה שהחטופים והנעדרים ישובו לביתם במהרה. אנחנו חיים באחת מהתקופות הקשות והחשובות של העם היהודי ואם יש דבר שמאפיין אותנו כעם יותר מהכל זו היכולת להתרומם חזקים ומחוזקים יותר מכל אסון שנוחת עלינו. חלק מכל הסיפור כעת הוא הניסיון לייצר שגרה בצל המלחמה, לא פשוט לבקש משחקנים ואנשי הצוות להתייצב לאימון כשהם משאירים משפחות מאחוריהם לכמה שעות, אבל נתחיל להניע את החיים בחזרה למסלול לצד הכאב והאובדן. לכל אחד מאיתנו יש לפחות מכר/ה או בן משפחה שיש לו קשר לאסון הנוראי אבל טבע האדם הוא להתגבר ולהסתכל קדימה וכך אני מנסה לנהוג. הכדורגל כרגע משני, אנחנו מנסים לייצר שגרה שתקל במעט על התחושות הקשות".

אוחנה, בן זקן ואזולאי עם חיילי צה"ל.

בקבוצה רואים בתרומה לקהילה, בוודאי בימים אלו, דבר חשוב לא פחות, אולי יותר מהאימונים. מיד בסיום האימון טום בן זקן, שלומי אזולאי ומיכאל אוחנה נסעו לחלק מצרכים לחיילים באזור אשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך