מקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, לחזית במלחמת "חרבות הברזל".

פיליפ אירוביץ', שחקנה של הפועל אשדוד גויס למילואים בימים אלו. במהלך המלחמה הוא קיבל הודעה על זימון עתידי לנבחרת ישראל. אירוביץ': "בעזרת השם המלחמה תיגמר בקרוב ונוכל לחזור למגרשים. גם עם אשדוד וגם עם הנבחרת".
צילומים: הפועל אשדוד, אירוביץ' - פרטי
בין מאות אלפי הלוחמים בחזית הדרום והצפון, חלקם ממשפחת מהכדוריד, נכלל גם פיליפ אירוביץ', שחקנה של הפועל אשדוד, מחזיקת גביע המדינה.
אירוביץ' המוכשר, שגדל בהפועל קרית אונו ושיחק בנבחרות הצעירות, עשה הפסקה מהכדוריד לטובת שירות קרבי. במהלך העונה שעברה, הוא עשה כאמור קאמבק שהחל בקבוצת המשנה של אשדוד בליגה הלאומית, ונמשך עם יכולת מצוינת שהציג בפתיחת העונה הנוכחית, זו שנעצרה בשל המצב הביטחוני. היא לא נעלמה מעיניו של המאמן הלאומי הנכנס סער פרנקל, שגם זימן את אירוביץ' לסגל נבחרת ישראל ועשה זאת בפנייה מרגשת.
"היי פיליפ, מה שלומך גיבור? אני יודע שגויסת למילואים, עלית על מדים, ואתה עכשיו בחזית עם חבריך לנשק", כתב לו סער פרנקל. "רק שתדע שעוד לפני שפרצה המלחמה, אני והצוות החלטנו לזמן אותך לנבחרת. אתה ראוי ובכושר מצוין. עם פרוץ המלחמה, הזימון מקבל חוזק נוסף וב״ה המלחמה תסתיים, ישראל תנצח, ואתה תעלה על מדים כחול-לבן, לייצג את המדינה בנבחרת ישראל בכדוריד. שמור על עצמך, וגאים בך מאוד!!! אל אל ישראל".
אירוביץ', שנחשף להודעה שעות רבות אחרי שנשלחה, התרגש והשיב: "אהלן סער, איזה כיף לקבל הודעה כזאת במיוחד בתקופה כזאת. תודה רבה על ההזדמנות! ובעזרת השם המלחמה תיגמר בקרוב ונוכל לחזור למגרשים. גם עם אשדוד וגם עם הנבחרת".
כעת נותר להמתין להחלטת האיגוד האירופי לבקשה לדחות את צמד המשחקים מול לוקסמבורג (שנקבעו ל-1 ו-5 בנובמבר), בעקבות מצב הלחימה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך