רשת קרפור ישראל ממשיכה במבצע המארזים למען החיילים והחיילות

לאחר שנשלחו החבילות הראשונות לאוגדת הדרום 162, אוגדת איו״ש - 877, ולכוחות אגוז, מגל"ן ועוקץ, היום חולקו אלפי חבילות מזון וטואלטיקה לחיילי וחיילות השריון, גולני ואוגדת עזה. הרשת פועלת לשלוח אלפי חבילות מזון נוספות לגזרות השונות ברחבי הארץ עבור חיילי וחיילות צה"ל
באדיבות - קרפור ישראל

בהמשך להודעתה של רשת קרפור ישראל על מספר מהלכים לטובת חיילי וחיילות צה"ל שפועלים בגזרות השונות מאז החלה מלחמת 'חרבות ברזל' ולאחר שנשלחו החבילות הראשונות לאוגדת הדרום 162, אוגדת איו״ש – 877, ולכוחות אגוז, מגל"ן ועוקץ. הרשת הודיעה כי היא ממשיכה בתרומה נוספת וכבר היום חולקו כ-3000 חבילות מזון וטואלטיקה לחיילי וחיילות השריון, גולני ואוגדת עזה המצטרפות לאלפי החבילות שנשלחו עד היום. 

התרומות נאספו על ידי קרפור בהשתתפות הלקוחות של הרשת כאשר ניתנה לקהל הלקוחות האפשרות לשלוח דרך הרשת מארזי חבילות לחיילים בעלות של 10 ₪. הפצת החבילות עתידה להמשך לאורך כל תקופת הלחימה.

בנוסף, הרשת מתעדכנת בכל עת בצרכים של החיילים והאזרחים בשטח ושולחת חבילות על פי צרכים אלה באופן מיידי לכלל הגזרות. 

מעבר לכך, ולאור פניות רבות ורחבות של ארגונים שונים, הודיעה קרפור ישראל כי בכל קניה מרוכזת בסכום של 3000 ₪, תעניק הרשת חמישה אחוזי הנחה עבור קניה מרוכזת לחיילים בכלל הסניפים. לתיאום רכישה מרוכזת מול קרפור יש לפנות דרך כתובת המייל – cheni@carrefour.co.il  ולהשאיר שם, מספר נייד ואזור מגורים.

*ניתן לממש את ההנחות ולהשתתף בסניפים הפיזיים בלבד

אורי קילשטיין מנכ"ל קרפור :" תושבי מדינת ישראל, ובפרט תושבי הדרום חווים ביומיים האחרונים מציאות בלתי נתפסת וקשה. קרפור ישראל עושה כל שביכולתה על מנת לסייע לחיילות ולחיילי צבא הגנה לישראל ולגופים הרשמיים והאזרחיים שפועלים ללא לאות על מנת לסייע במערך המלחמתי לחיילים ולתושבי הדרום. אנו נעשה כל שנוכל על מנת להמשיך ולסייע, ומקווים שנדע ימים טובים יותר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך