450 מתדבים באשדוד תוך פחות מ-24 שעות

אשדוד מאוחדת ושומרת יחדיו על ביטחון העיר: מאז קריאת ראש העיר למתנדבים ליחידת הכוננות העירונית, נרשמו כבר מאות. ראש העיר, ד״ר יחיאל לסרי: ״ההתגייסות של תושבי העיר היא מדהימה".

אתמול בערב, ראשון, הודיע ראש העיר – ד"ר יחיאל לסרי שהושלמה ההיערכות לגיוס מתנדבים ליחידות הכוננות וההגנה הביטחונית על העיר שתהיה תחת פיקוד משטרתי וניהול עירוני. ראש העיר קרא לכל מי שמתאים או מתאימה לאחת ממשימות ההתנדבות הביטחונית, להתנדב בשמירה על הבית.

תושבי ותושבות העיר, הגיבו במהירות שיא וכבר עכשיו, פחות מ24 שעות אחרי קריאת ראש העיר נרשמו 450 מתנדבים. מדובר במספר שיא!

במסגרת כך יוקמו 4 יחידות ביטחון התנדבות מיוחדות:

1. כוח התערבות אזרחי שיורכב מיוצאי יחידות מובחרות וסיירות, אשר אינם משמשים כיום כחלק מהמערך הפעיל במילואים. הכוח יתפקד ככיתת כוננות עירונית והוא דורש מיומנות באחזקת כלי נשק. פעילותו תתוכלל על ידי העירייה והוא יופעל על ידי משטרת אשדוד.

2. כוח התנדבות עירוני. המתנדבים יוגדרו ככוח אבטחה עירוני, והוא מיועד ליוצאי יחידות קרביות. תינתן עדיפות לבעלי ניסיון פיקודי. הכוח ישמש לתגבור אבטחה נייחת במקומות הומי אדם דוגמת מחסומים בכניסה לעיר, מרכזי קניות, דיור מוגן, הוסטלים וכדומה. יש לתאם מול המשטרה.

3. יחידת רחפנים.

4. יחידת בעלי רכבי שטח.

ראש העיר, ד״ר יחיאל לסרי: ״ההתגייסות של תושבי העיר היא מדהימה. אשדוד עיר גדולה ובזמן קצר הצלחנו, כולנו יחדיו, להקים יחידות התנדבות שיוסיפו באופן משמעותי לביטחון של עירנו הנפלאה ולחוסן התושב. אשדוד חזקה ביחד״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך