החתונה של האחות מאסותא אשדוד נדחתה, אז נערכה לה חתונה וירטואלית.

בן זוגה של ניצן מיטלמן, אחות במלר"ד בית החולים הציבורי אסותא אשדוד, רז אוזן, יצא למילואים והחתונה שהייתה אמורה להיערך ב-12.10 נדחתה. החברים בצבא החליטו להפתיע את הזוג לעתיד ולקיים חתונה וירטואלית. על תקן הרב המחתן: השחקן אביב אלוש. על תקן האולם: בסיס צבאי אי שם בדרום הארץ.

אל תגידו עדיין מזל טוב לניצן מיטלמן, אחות במלר"ד בית החולים הציבורי אסותא אשדוד בת 28 ולבן זוגה רז אוזן, בשגרה- מהנדס מכונות ובימים אלו חייל מילואים שגויס בצו 8 בן 30, שלאחר זוגיות ארוכה ומאושרת החליטו למסד את הקשר. השניים היו אמורים להתחתן כדת משה וישראל ביום ה האחרון, אולם בעקבות המצב וגיוס הבעל למילואים, החתונה נדחתה.

למרות המציאות המורכבת, החליטו החברים בצבא להפתיע את הזוג לעתיד ולקיים חתונה וירטואלית, הם התקשרו לניצן וקיימו חתונה באמצעות הוידיאו מבסיס אי שם בדרום הארץ כאשר את תפקיד הרב ממלא השחקן אביב אלוש שהגיע לחזק את הכוחות הלוחמים.

ניצן מספרת: "בתאריך 12.10.2023 אני ורז, החבר הכי טוב שלי, היינו אמורים להתחתן. במקום חליפת חתן ושמלת כלה- אנחנו על מדים. כל אחד בצבע אחר.

החלטתי שביום הזה, במקום לשבת בבית אני אצא לעבודה. ובאמצע המשמרת, החברים של רז לצוות, המילואימניקים הנוספים והאורחים המיוחדים: אביב אלוש ואיתי תורגמן ארגנו לנו בהפתעה ״חופת שטח״ משמחת ומדויקת. אני כל כך התרגשתי, אחרי כל השבוע הנורא שעברנו, לא זכרתי שאפשר לחייך. מאז שהעליתי את הסרטון לרשתות הוא הגיע לכל מקום ואפילו לחו"ל. קיבלתי עשרות הודעות על החיוך שהצלחנו להעלות לאנשים על הפנים, על התקווה שזה נתן להם שיהיה כאן טוב בסוף. אנחנו, ועוד הרבה זוגות אחרים נתחתן ונקים כאן בית בישראל. זה יהיה הניצחון שלנו והנקמה עבור אליו שכבר אינם. תודה לכל העוסקים בדבר, תודה על החום והאהבה שקיבלנו בעקבות הסרטון. אני מאחלת לכל הכוחות לחזור הביתה בריאים ושלמים ושנדע ימים שקטים יותר"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך