נמל אשדוד ממשיך לפעול גם תחת אזעקות

גם בימים אלה, עובדי נמל אשדוד שומרים על רציפות תפעולית - פורקים וטוענים סחורות חיוניות לתושבי ישראל.
צילום: אבי רוקח.

נמל אשדוד- הנמל של ישראל, הוא מפעל חיוני וקיומי ויש לו חשיבות עליונה להמשך התנהלותו התקינה של המשק. עובדות ועובדי חברת נמל אשדוד ממשיכים גם בימים אלו לשמור על הרציפות התפעולית של המשק הישראלי. הנמל ממשיך לפעול באופן רציף ושוטף למרות מצב החירום . שערי הנמל פתוחים ונותנים מענה מלא לצרכים השונים של המשק הישראלי וכלכלת ישראל.

נמל אשדוד ממשיך לפעול, גם בעת זו של מלחמה , בשגרת עבודה, על מנת להמשיך לתת שירות למשק הישראלי ולכלכלה הלאומית באופן רציף וסביב השעון, זאת תוך שימת דגש על חשיבות ביטחונו האישי של כל עובד בנמל. חברת הנמל ערוכה להמשיך ולספק את כלל צרכי המשק בעת חירום, כבעת שגרה, פועלים במרץ, עובדים ופורקים מטענים, מוצרי מזון, סחורות ותבואות למשק הישראלי, על מנת להבטיח לציבור הרחב שלא יהיו חוסרים.

לדברי שאול שניידר יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד: "נמל אשדוד, הנמל של ישראל וככזה, ממשיך לפעול ולשמור על הרציפות התפעולית של המשק הישראלי. טובת הציבור הישראלי, המשק הישראלי ולקוחותינו עומדת לנגד עינינו."

לדברי אלי בר יוסף, מנכ"ל בפועל נמל אשדוד: "אני רוצה לשבח את מסירותם של עובדי נמל אשדוד שעובדים בשגרת עבודה, במסירות בלתי מתפשרת. שעה שהנמל פועל תחת אזעקות הם ממשיכים להעמיס ולפרוק סחורות שמניעות את הכלכלה הישראלית, בכפוף להנחיות פיקוד העורף.".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך