בתוך 24 שעות חברא קדישא אשדוד בשיתוף המשרד לשרותי דת הקימו אתר לקליטת חללי ישובי עוטף עזה

שניר אלמליח: "החל מצאת שמחת תורה התגייסנו כלל צוותי המתנדבים והעובדים של חברא קדישא אשדוד שמאומנים לטיפול ושמירה על כבוד המת לטובת המשימות השונות לטיפול בנרצחים הי"ד באיזור הדרום". 

יהודה אבידן מנכ"ל המשרד לשרותי דת: "אני רוצה להודות לחברא קדישא אשדוד ולכלל הצוותים על התגייסותם למען משימה קדושה זו. כולי תקווה שנוכל להשלים את הליך הבאתם של הנרצחים הי"ד לקבורה בפרק זמן מידי וללא כל עיכובים נוספים.

במקביל הנחתי את צוות המשרד לשרותי דת ללוות את משפחות הנרצחים ולתאם עמם את סידורי הלויה ומקום קבורתם מיד עם שחרורם לקבורה".

 

הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית: "מרגע פנייתו של המנכ"ל התגייסנו בכוחות מתוגברים להקמת אתר לקליטה וטיפול בנרצחי הפיגוע הנוראי.

אנו ערוכים לקלוט ולטפל בו זמנית במאות הנרצחים יחד עם כלל העובדים והמתנדבים שהתגייסו מידית לפרוייקט זה, תוך שמירה על טיפול בשוטף. נשתדל לעשות הכל כדי להביאם לקבורה מידית ללא כל עיכוב".

שניר אלמליח אחראי מתנדבים ח"ק: "החל מצאת שמחת תורה התגייסנו כלל צוותי המתנדבים והעובדים של חברא קדישא אשדוד שמאומנים לטיפול ושמירה על כבוד המת לטובת המשימות השונות לטיפול בנרצחים הי"ד באיזור הדרום.

הצוותים נותנים מענה יחד עם מתנדבי זק"א סביב השעון לטיפול בכבוד המת בכל המשימות ובינהם, ישובי עוטף עזה והסובב, וכן במקומות בהם נתגלו הנרצחים וזאת תוך חירוף נפש ומסירות אדירה תחת אזעקות ומטחי טילים, כמו"כ המתנדבים מסייעים לצוותים השונים באתר הכנת הנפטרים, בבסיס הזיהוי, וכן באתרי הקבורה בארץ.

כולי תקווה שנסיים את הליכי הזיהוי במהרה ונביא את הנרצחים הקדושים האלו הי"ד לקבורה מידית בכבוד ובהערכה הראויה להם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך