"מבצע גמ"ח חסדי מאור מאיר" למען חיילי צה"ל בעוטף עזה – צפו

בתוך כמה שעות הצליח גמ"ח חסדי מאור מאיר לארגן תרומות למען חיילי צה"ל. שמעון בן שמעון מנהל הגמ"ח: "בחסדי ה' יתברך שלחנו לכמה בסיסי צהל בפלגות שונות השומרים על משמר ארצנו".
שמעון בן שמעון.

גמ"ח חסדי מאור מאיר ז"ל, על שמו של הנער מאור מאיר ז"ל, דואג במהלך כל ימות השנה, כבר 12 שנה, לאנשי אשדוד והסביבה. בימים האלה  גם הגמ"ח הצטרף לתורמים ותומכי בחיילי צה"ל העושים בגבול עם עזה, ואסף תרומות למענם במבצע מהיר של כמה שעות.

שמעון בן שמעון מנהל הגמ"ח :"בחסדי ה' יתברך שלחנו לכמה בסיסי צהל בפלגות שונות השומרים על משמר ארצנו. ישראל עם אחד כה מיוחד. ישראל ערבים זה לזה תמיד ובמיוחד ברגעים כאלה אספנו כמיות אדירות של תרומותו למען חיילי צהל ללא שום הבדל מין גזע דת"

בן שמעון הוסיף :"היה מרגש לקבל טלפונים מאנשים שאמרו לנו בשיחה אנחנו תומכי הרפורמה ממפגיני קפלן ורוצים לתרום
לעומת טלופנים מחסידיות שונות מהרובעים החרדים. איך מתנגן השיר ? – עם ישראל לא מפחד מדרך ארוכה המבצע הזה רק הוכיח לנו כמה אנחנו חזקים וכל זה בא כדי שנדע לאהוב אחת את השנייה. מותר לחלוק, אבל חייב לכבד. מכאן נאחל רפואה שלמה לכל הפצועים בהצלחה לכל חיילי צהל בין באוויר בים וביבשה, ושה' ינקום את נקמת הדם של הנרצחים. אסיים בסיום תפילת הקדיש- עושה שלום במרומיו הוא יעשה שלום עלינו ועל כל ישראל ואמרו אמן".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך