מאמן מכון הגי'ו ג'יטסו מאשדוד חיסל שני מחבלים – צפו

אלן סורמונט בעל מכון גי'ו ג'יטסו מאשדוד, שעבר להתגורר לפני 5 חודשים בשדרות, חיסל עם חבריו לפלוגת פלחה״ן בגדוד 6261, שני מחבלים בעת טיהור אזור רעים. גם בבוקר האירוע הוא הגן על משפחתו עם אקדח שבבעלותו. כעת הוא מבקש עבור יחידתו נרתיקי ירך לאקדחים.
אלן סורמונט.

אלן סורמונט הוא בעל מכון גי'ו ג'יטסו באשדוד. עד לפני 5 חודשים הוא גם גר בעירף אז עז לשדרות. בשבת בבוקר בלי כל הכנה, הוא התעורר לחדירת המחבלים הרצחניים, ומאז הוא עסוק בלחימה בהם. אתמול, רביעי, הוא גם חיסל שניים מהם, בעת שטיהר את אזור רעים ממחבלים, יחד עם חבריו לפלוגת פלחה״ן בגדוד 6261.

אלן מספר: "קמתי בבוקר בשבת וראינו את המחבלים. נסעתי למכון באשדוד כי האקדח היה שם. לקחתי אותו חזרה, ואח"כ כשניסיתי לחזור למשפחה, הכל היה מחסומים. הצלחתי בדרך לא דרך להגיע חזרה אל הבית להגן על המשפחה, ויחד עם השכן הסתובבנו וחיפשנו מחבלים".

נסע להביא תא אקדחו מאשדוד. אלן סורמונט.

אלן הוא גם לוחם בפלוגת פלחה״ן בגדוד 6261, אתמול, רביעי, הוא וחבריו הגיעו לטהר את איזור המסיבה ברעים ממחבלים, ונתקלו בשני מחבלים. אלן וחבריו הצליחו לחסל את שניהם בגבורה רבה.

עתה הוא פונה בבקשה לנרתיקי ירך לאקדחים. זה מה שחסר להם. הוא וחבריו נמצאים באזור עוטף עזה, וכרגע לא ניתן להגיד יותר מזה,, אבל אלן אומר:  "יהיה פה משהו שלא היה מאה שנה. הנכדים שלי ידברו על זה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך