"אני רוצה לחזור לישראל כשהמצב יאפשר"

מגינה היהודי-קולמביאני של מ.ס אשדוד חזר ברביעי לארצו. בראיון ל"אשדוד אונליין" מחניית הביניים בפורטוגל, הוא מספר על החששות, הדאגה והרצון לחזור ארצה. קופרמן: "אני מרגיש מאוד עצוב ומודאג מהמדינה והאנשים בישראל". לפני שיצא לארצו, דאג עם לוקאס סלינס הברזילאי, לקניות למען החיילים שנמצאים בעוטף עזה.
דיויד קופרמן.

את דיויד קופרמן, מגינה היהודי קלומביאני של מ.ס אשדוד אנחנו תופסים בפורטוגל. קופרמן הגיע לשם בחניית ביניים, אתמול, רביעי, בדרכו לקלומביה. אגב לפני שיצא לארצו, דאג עם לוקאס סלינס הברזילאי, לקניות למען החיילים שנמצאים בעוטף עזה.

קופרמן הוא בין האחרונים שעוד נשאר כאן, ואתמול יצא מהארץ, אבל הוא כבר מתגעגע ומאוד דואג לחבריו כאן בעיר ולאזרחי המדינה. כזכור לפני כשנה הוא קיבל אזרחות ישראלית.

מה איתך דיוויד.

"יש לי רגשות מעורבים"

תסביר

"אני מרגיש מפחד, אני מרגיש מאוד עצוב ומודאג מהמדינה והאנשים בישראל. אני עצמי מרגיש רגוע איכשהו שהצלחתי לטוס לפורטוגל. אני מרגיש שאני רוצה לעזורבמה שאוכל".

במהלך השיחה, עוצר אותה קופרמן ושואל - "מה קרה ביממה האחרונה בארץ"? ללמד שהוא אולי עזב, אבל "האזרח קופרמן" נמצא בליבו כאן. 

אתה חושב על חזרה לישראל ואשדוד?
"אני אשאר בפורטוגל כמה ימים עד שהמצב יהיה ברור יותר ואז אוכל להחליט אם אחזור לישראל או שאחזור לקולומביה"
לוקאס סלינאס, דויד קופרמן ובת זוגו
 

לאחר ששהו במרחבים המוגנים בימים האחרונים, לוקאס סלינאס, דויד קופרמן ובת זוגו המריאו אמש מישראל לקרובים שלהם בחו"ל, לא לפני שהברזילאי והיהודי – קולומביאני דאגו לעשות קנייה גדולה של עשרות מצרכים שיועברו בקרוב ללוחמים שלנו ולכוחות הביטחון.

קופרמן שיתף: "היה חשוב לנו לתרום את המצרכים כי אנחנו חושבים שבסיטואציה מטורפת שכזו, כל מחווה ותרומה קטנה יכולה לעזור. החיילים וכוחות הביטחון עושים הכל כדי להגן ולשמור עלינו ועל כל האזרחים, אז הרגשנו שאנחנו חייבים לתרום להם בדרך מסוימת בחזרה. אנחנו מקווים שכל המצב הזה ירגע בקרוב ושנוכל לחזור לחיות בשקט. שולחים המון אהבה ותמיכה לכולם, תישארו חזקים ושמרו על עצמכם!"

סלינאס: "אני אמנם שחקן זר בישראל, אבל לא צריך להיות ישראלי כדי להבין את הסיטואציה הנוראית במדינה. המעט שיכולתי לעשות לפני הטיסה זה לתרום לחיילים ולכוחות ששומרים על האזרחים במדינה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך