דירה קונים יחד באשדוד – כי ביחד אנחנו כוח משמעותי

כולנו מכירים את המצבים האלו בחיים, אנחנו נכנסים למשרדי המכירות של הקבלנים, לתוך השטח שלהם ומבקשים בנימוס מידע אודות הדירות והמחירים הקיימים. בינינו לבין עצמנו, אנחנו מבינים שאנחנו נמצאים בעמדת נחיתות אל מול הקבלן והנציגים שלו שיודעים הכול ובוחרים לגלות לנו מה שהם רוצים.

אז ככה לא קונים דירה חדשה, איך כן קונים?

הדרך שאנחנו חושבים שהיא הטובה ביותר לקניית דירה היא רק ביחד, כי ביחד אנחנו כוח צרכני משמעותי שלא ניתן להתעלם ממנו ולא ניתן להתכחש לו.

מה זה אומר?

שלום לכולם שמי מרטין בוקסדורף ומה שאני עושה זה לאחד ביחד קהילות רוכשים של דירות חדשות יד ראשונה מקבלן. המטרה היא להתגבש לידי קבוצה גדולה שתוכל להעמיד דרישות לקבלנים ולדרוש מהם הנחות כמות.

ומה זה אומר בפועל?

בפועל הדברים פשוטים מאוד, פתחתי דף פייסבוק שנקרא קונים דירה יחד באשדוד, ועוד אחד שקוראים לו קונים יחד ברעננה, המטרה בשני הדפים האלו להגיע לכל האנשים באשדוד למשל שמתעניינים ברכישת דירה חדשה מקבלן.

ברגע שאנחנו נהיה קבוצה מגובשת של 30 אנשים בערך שמתעניינים ברכישת דירה לקבלן, אני פונה לכל הקבלנים שבונים בעיר ומבקש מהם להציע לחברי הקבוצה את הפרויקטים שלהם בהנחת קבוצה. היות ואנחנו חוסכים לקבלנים הרבה התעסקות ושיווק ומכירות, פרסום ועוד הוצאות רבות, אנחנו נקבל מהם הנחה על מחיר הדירה של כל אחד מחברי הקבוצה.

דברים חשובים שצריך לדעת:

כל אחד קונה את הדירה שהוא רוצה, באיזה פרויקט שהוא רוצה. אין שום צורך לקנות את אותה דירה כמו כולם. אנחנו דואגים למשא ומתן מול הקבלן ולקבל הנחה. שכר טרחת עורך הדין כבר כלול בתוך מחיר הדירה. כאשר הקבלן ייממן חלק מהמחיר.

החברות בקבוצה לא כרוכה בשום דבר, רק צריך להגיע לפגישות ( חובה ) ולהיות חלק מהקבוצה אל מול הקבלנים.

כי רק ביחדאנחנו כוח

להירשם לקבוצה באשדודבלינק הזה

להירשם לקבוצה ברעננהבקישור כאן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך