משנים מומנטום? ניצחון בכורה למ.ס. אשדוד

מ.ס. אשדוד גברה 2:1 על מכבי קרית גת ורשמה ניצחון בכורה העונה וניצחון לידה ראשון מזה 8 חודשים

כמה חיכו לרגע הזה במועדון ספורט אשדוד. עם הישמע שריקת הסיום באצטדיון ברמלה שם גברה אשדוד על קרית גת 2:1 השתחררה אנחת רווחה גדולה. שחקנים, אנשי צוות, חברי הנהלה ובעיקר אוהדים, שסחבו על גבם מטען של שמונה חודשים ללא ניצחון ליגה. אז נכון, זו הליגה הלאומית ונכון שמצפים מהקבוצה לנצח את רוב משחקיה העונה, אך טעמו של הניצחון הראשון הוא המתוק מכולם.
מאידך, אם אשדוד לא הייתה מנצחת את המשחק, מד הלחץ במועדון היה עולה ומכניס אל המערכת אווירה לא נעימה.

המשחק נפתח בשליטה מוחלטת של אשדוד, שהניעה את הכדור בחלק המגרש של קרית גת, אך ללא איומים ממשיים על שער המארחת. לאחר כ-20 דקות ראו הקריית גתים כי השד לא כל כך נורא והחלו לצאת קדימה, ואף עלו ליתרון בדקה ה-36 משער של אוהד אדלשטיין, שהשתלט על כדור חוזר שהדף רועי משפתי.
מ.ס אשדוד הגיבה מהר, כשכדור מקרי הגיע לדין דוד בתוך הרחבה שמצא את פינת שערו של קאלה, 1:1 בדקה ה-43.

המחצית השניה שוב נפתחה בשליטה של אשדוד, אך למעט כדור למשקוף של גדי קינדה לא נרשמו הרבה הזדמנויות. בדקה ה-70 ביצע לחמן חילוף כפול כאשר אינברום ותימור אביטן החליפו את דידייה קוגבניה ומיכאל אוחנה. 5 דקות לאחר מכן היה זה הקפטן אדיר טובול שהכניס כדור לתימור אביטן בתוך הרחבה. האחרון הסתובב ומסר לרועי דיין שעמד לא מכוסה ומשם לרשת. 2:1 לאשדוד שהייתה גם תוצאת הסיום.

ביום שישי הקרוב (16:00, איצ' הי"א) תארח אשדוד את בית"ר ת"א-רמלה ותקווה לייצר רצף של 2 נצחונות שיביא אותה לחלק העליון של הטבלה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך