שר החוץ בביקור מיוחד: "אשדוד היא דוגמא לעיר שמנוהלת נכון בעת משבר"

אלי כהן שר החוץ, וניר ברקת שר הכלכלה. הגיעו לחמל המיוחד של העיר אשגוד, ושיבחו בעיצומה של המלחמה את התנהלותה של העיר ושל העומד בראשה בשעת חירום.

שר החוץ אלי כהן ושר הכלכלה ניר ברקת הגיעו היום (יום רביעי) לאשדוד ונפגשו עם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי. הם שמעו ממנו ומראשי המכלול בעירייה על ההיערכות במסגרת "חרבות ברזל", והמעבר המהיר של אשדוד משיגרה למצב חירום. לסרי ציין את התוכניות המובנות של העירייה להתמודדות עם סבבי לחימה, שבהם כל עובד יודע את תפקידו ומסייע למאמץ העירוני שתכליתו להציל חיים.

שר החוץ כהן סיפר על שיחות שניהל במהלך פגישותיו ברחבי העולם, וציין כי הוא תמיד מציג את אשדוד כדוגמא לעיר שמנוהלת נכון בעת משבר.

בפגישה עם שר הכלכלה עלה נושא הביטחון האישי, והשר ברקת אמר כי הוא מקדם הצעת חוק ולפיה יוצאי יחידות קרבות יהיו חלק משמעותי בהקמת משמר לאומי שיין מענה בערים.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי אמר לשרים כי "אשדוד עומדת איתנה מול האיומים, ותושביה מפגינים חוסן עירוני יוצא דופן וערבות הדדית מפעימת לב. היכולת שלנו להפיק לקחים מכל סבב היא המאפשרת לנו להיות טובים ומוכנים יותר, ולתת פתרונות מהירים לכל סיטואציה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך