"אני כרגע דואג לכל מי שנמצא בישראל" – צפו בראיון של קלארק רוברטסון בסקיי ניוז.

קלארק רוברטסון, שחקנה הסקוטי של מ.ס אשדוד חזרה לארצו בעקבות המצב הביטחוני בישראל והמתקפה הרצחנית של חמאס. בראיון לסקיי ניוז הבריטי הוא מספר על המצב, החשש לחבריו והחחשות שהיו לו. רוברטסון: "כרגע אני בעיקר מאושר להיות בבית, עברו עליי 48 שעות מטורפות".
הופעת בכורה. רוברטסון.

המתקפה הרצחנית של חמאס על ישראל, הותירה את כולם מופתעים וחוששים. ההלם היה ועודנו גדול. כך גם אצל הספורטאים הזרים שמשחקים בישראל, במיוחד אלה שזו הפעם הראשונה שלהם, כמו קלארק רוברטסון, שחקנה הסקוטי של מ.ס אשדוד שלו זו הפעם הראשונה בישראל , בוודאי בזמן מלחמה.

רוברטסון חזר לארצו לאחר המתנה גדולה בנמל התעופה, אבל הקבוצה סידרה לו ולזרים האחרים טיסות חזרה לארצם. עם הבלם הסקוטי נערך ראיון בסקיי ניוז הבריטי, שם סיפר על ההלם הראשוני, על המצב בישראל, חששותיו, גם לחבריו לקבוצה ועל אי הוודאות לגבי הזמן שזה ייקח עד החזרה לשגרה.

"כרגע אני בעיקר מאושר להיות בבית, אני מניח. עברו עליי 48 שעות מטורפות. אנחנו היינו בצפון ישראל בהכנה למשחק שאמור היה להיערך בשבת, אבל חבר לקבוצה העיר אותי ב-8 בבוקר ואמר לי שהמדינה תחת מתקפה ושהמשחק נדחה. באותו הרגע עלינו על האוטובוס וחזרנו לאשדוד, שמרוחקת 20 דקות נסיעה מהגבול. זה אולי לא היה הדבר הכי בטוח לעשות, אבל המועדון עשה את זה בצורה מהירה ומקצועית. ישר אמרו לנו, לכל השחקנים הזרים, לארגן מזוודה, לקחת דרכונים ולהגיע לשדה התעופה בהקדם. לשמחתי כולנו עלינו על טיסות הביתה. אני הייתי 26 שעות בשדה התעופה, כי בוטלו לי שתי טיסות עד שהצלחתי לעלות על טיסה לבודפשט ביום ראשון בערב. משם חזרתי הביתה".

רוברטסון הוסיף:  "לא ציפיתי שמשהו כזה יקרה כאשר חתמתי במ.ס. אשדוד. תמיד יש דאגה וידעתי שיכול להיות ירי רקטות, אבל בחיים לא חשבתי שתוכל לפרוץ ככה מלחמה. זו סיטואציה טראגית ומאוד עצובה וכמובן שאני בקשר עם המועדון והחברים. ראיתי בחדשות שבאשקלון – שם גרים ארבעה מחבריי לקבוצה – ביקשו לפנות את העיר. אני רק מקווה שכל החברים שלי בסדר, יש לנו שיחה של כל הקבוצה בוואטסאפ ושחקנים שולחים תמונות וסרטונים כדי להראות שהם בסדר. אני חושב שגם נפלו רקטות באשדוד, אבל במזל אף אחד לא נפגע. אף אחד בישראל לא ראה דבר כזה קודם, אלו ימים מדאיגים".

הוא סיכם:  "אני כרגע דואג לכל מי שנמצא בישראל. הם אומרים שזה יכול לקחת שבועות ואפילו חודשים, אחר כך כמובן שמאוד אשמח לחזור אם יתאפשר. לא הייתה לי שום בעיה בישראל בשלושת החודשים הראשונים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך