יו"ר הכנסת וראש העיר בביקור ניחומים אצל משפחות אסייג וקרסיק

שבני משפחתם, רב שוטרת רווית חנה אסייג ורס"מ ויטלי קרסיק, גיבורי ישראל, נפלו במהלך הלחימה ב"חרבות ברזל", ד"ר לסרי: "אין באמת מילים שיכולות לנחם, לבנו עם כל המשפחות שאיבדו את היקר להן בהתקפת טרור נפשעת, ונעמוד לצידן תמיד".

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ויו"ר הכנסת אמיר אוחנה, הגיעו לביקור נחומים אצל משפחות גיבורי ישראל, שילדיהם, רב שוטרת רווית חנה אסייג ורס"מ ויטלי קרסיק, שנפלו במהלך הלחימה ב"חרבות ברזל".

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי:  "הגעתי יחד עם יו"ר הכנסת אמיר אוחנה לביקור ניחומים אצל משפחת אסייג שאיבדה את בתה רב שוטרת רווית חנה אסייג במהלך הלחימה ב"חרבות ברזל", ובבית משפחת קרסיק שאיבדה את בנה רס"מ ויטלי קרסיק. שניהם גיבורי ישראל. ברגעים כאלה אין באמת מילים שיכולות לנחם, לבנו עם כל המשפחות שאיבדו את היקר להן בהתקפת טרור נפשעת, ונעמוד לצידן תמיד.אנו עדים בימים האחרונים לחוסן של אשדוד כולה, לערבות ההדדית בינינו, לכמות ההולכת וגוברת של מתנדבים ומתנדבות שמסייעים לכל תושבי העיר. כל אלה מחזקים את תחושת האופטימיות של כולנו. החיילים שלנו גיבורים ואנחנו חזקים ובע״ה ננצח.יהא זכר הנופלים והנרצחים ברוך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך