לא מחכים: עיריית אשדוד פועלת לתיקון מידי של נזקים באזורי הנפילה 

במהלך "חרבות ברזל" נרשמו מספר נפילות טילים ברחבי אשדוד, וגרמו נזק נרחב לרכוש: חלונות בתים נופצו, תשתיות נפגעו ודיירים נאלצו לנטוש את מקום מגוריהם

בהתאם לכך, הוקם בכל אזור מטה משימתי שתיעד את הנזקים שנגרמו לטובת מס רכוש, נלקחו מידות של החלונות והעירייה היא זו שיצרה קשר עם ספקים לטובת אספקה והתקנה מהירה יותר של החלונות, שעל פי ההערכות תתבצע בימים הקרובים. בעירייה אף מלווים את כל מי שנותר ללא חשמל או מים, ומעניקים סיוע מלא לכל תושב שביתו נפגע.

בהקשר זה, יש לציין כי גם זירות הנפילות טופלו במהירות וכל מפגע שהיה ברחוב, בין אם מכוניות שעלו באש או עצים שנפלו פונו כדי לאפשר מצב כמה שיותר שיגרתי, בהתאם לנסיבות.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "המערכים שלנו פועלים בסנכרון מלא על פי תוכניות עבודה שבנינו במשך שנים. אנחנו כעירייה נותנים מענה היקפי לכל נפגע רכוש, נפש או גוף, וצוותים שלנו מגיעים לכל מקום שבו צריך סיוע, ותמיד חושבים היכן יש לתת יותר כדי לחזק את החוסן העירוני ולתת לתושבים הרגשה שיש להם על מי לסמוך. אני מודה לעובדי ועובדות העירייה על המאמץ הכביר, וקורא לתושבים להיות חזקים – אנחנו ננצח יחד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך