עובדי המנהל לשירותים חברתיים יצרו מתחילת הסבב קשר עם כל 334 האזרחים הותיקים הנמצאים ברמת בסיכון וקשב גבוהה מאוד מבחינת מצבם הרפואי והיותם חסרי עורף משפחתי ובדקו שמצבם טוב הציעו סיוע נפשי רגשי ורווחתי ונתנו מענה לצרכים שעלו.
בנוסף עובדי המנהל יצרו קשר באמצעים שונים עם 1804 משפחות ו2977 אזרחים ותיקים המוכרים במנהל שירותים חברתיים שאלו לשלומם ונתנו להם מענה רווחתי ורגשי. העובדים הסוציאלים הסבירו ותיווכו את המידע.
לאזרחים הותיקים מתוך המידע שלא כולם חשופים לאמצעי התקשורת הציעו סיוע ברכישת מזון ותרופות ובאמצעות מתנדבים נתנו מענה ככל שנדרשו
בעיריית אשדוד מספרים "הייתה התרגשות גדולה בקרב המטופלים איתם נוצר הקשר".