עיריית אשדוד מקימה חמ״ל מתנדבים לבדיקות בקרה כניסה לעיר

התקבלה החלטה להקים חמ״ל מתנדבים נושאי נשק שיסייעו לביטחון העירוני לקיים נוכחות ובקרת כניסה לעיר 24/7. ד"ר לסרי: "אני קורא לכל בעלי רשיון נשק, המעוניינים להתנדב לחמ״ל בקרת הכניסות לעיר, ליצור איתנו קשר דרך המפקד העירוני 106״..

לאור סכנת החדירה של מחבלים שלא חלפה עדיין, קיים ראש העיר דר׳ יחיאל לסרי דיון עם גורמי הביטחון, המשטרה ופיקוד העורף בנושא בקרת הכניסות לעיר.

בדיון התקבלה החלטה להקים חמ״ל מתנדבים נושאי נשק שיסייעו לביטחון העירוני לקיים נוכחות ובקרת כניסה לעיר 24/7 מדרום-בצומת ביג על דרך מנחם בגין. ומצפון, על כביש 41 בצומת ניר-גלים. בנוסף, יוצבו מחסומים של ניידות המשטרה בכניסות לעיר בהתאם למשימות, כח-אדם, והתראות.

ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי: "מדינת ישראל במלחמה ולאור ריבוי המשימות המוטלות על כוחות הביטחון, עלינו כתושבי אשדוד לקחת חלק במשימת ההגנה על גבולות העיר. אני קורא לכל בעלי רשיון נשק, המעוניינים להתנדב לחמ״ל בקרת הכניסות לעיר, ליצור איתנו קשר דרך המפקד העירוני 106״.

כוחות הביטחון של העיריה, המשטרה ופיקוד העורף, פרוסים בכל רחבי העיר במטרה לתת מענה לכל תרחיש והתפתחות בטחונית, והבקרה על הכניסות לעיר באופן רצוף בעל שעות היממה, תהיה צעד משלים להגברת הביטחון מפני חדירת מחבלים.
ד"ר לסרי הוסיף: :״בהזדמנות זו אני מבקש להודות לכלל אוכלוסיית המתנדבים המסייעים לנו בימים האחרונים, ומבקש מכולם להמשיך לשמור על ערנות ולדווח על כל אירוע חשוד או דמות לא מוכרת. בע״ה ביחד ננצח

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך