מבצע סיוע של עיריית אשדוד לפתיחת דלתות וחלונות ממ״ד, יצא לדרך.

ראש העיר: ". עד עתה התקבלו 61 פניות ו-טיפול במקלטים פרטיים וחלונות ממ״ד 61. ראש העיר: "אני קורא לתושבים לחייג למוקד העירוני על כל מקלט ציבורי בבניין משותף שאינו פתוח, וכך גם ביחס למקלטים במרחב הציבורי שנפתחו הבוקר".

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי הנחה הבוקר להפעיל את צוותי העבודה המקצועיים כולל צוותי העבודה המיוחדים של עיריית אשדוד לפעול בפתיחת דלתות וחלונות ממ"דים תקולים של התושבים.

ראש העיר: "אני קורא לתושבים לחייג למוקד העירוני על כל מקלט ציבורי בבניין משותף שאינו פתוח, וכך גם ביחס למקלטים במרחב הציבורי שנפתחו הבוקר. עד עתה התקבלו 61 פניות ו-טיפול במקלטים פרטיים וחלונות ממ״ד 61 כבר טופלו ובוצעו על-ידי הצוותים. השירות ניתן ללא תשלום והוא נועד לחזק את החוסן העירוני, ממש כפי שהיה בסבבים קודמים".

במקביל, תגברה העירייה בהוראת ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי את צוותי העבודה, סיירת המוקד העירוני, עובדי אגף החופים.בעירייה קוראים לתושבים לפנות למוקד 106 על כל בעיה בממ"ד, והם יגיעו לסייע.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "העירייה פועלת במתכונת חירום החל משעות הבוקר המוקדמות, וכולנו מגויסים לשמירה על בטחון התושבים. אני קורא לכולם להישמע להוראות, לא לקחת סיכונים מיותרים ולעדכן את המוקד העירוני והביטחון על כל חשש או תקלה הדורשת תיקון"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך