ראש העיר בהודעה לתושבים

ד"ר לסרי: "יחד עם המשטרה סגרנו את היציאות והכניסות לעיר, וכל גזרת החוף שלנו מאובטחת"

ראש העיר בפנייה לציבור, בעקבות ההתקפה על ישראל מצד חמאס. ד"ר לסרי: "נא, לא לצאת מהבית, שלא לצורך חיוני".
ד"ר יחיאל לסרי.

בעקבות המצב הביטחוני הקשה, וההתקפה של חמאס על הדרום וישראל, פנה ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי בפנייה ישירה לתושב אשדוד ועדכן על המצב, ועל מה שהוא מבקש מהתושבים לעשות ברגעים אלו.

ד״ר יחיאל לסרי ראש העיר אשדוד: "תושבי אשדוד, צה"ל הכריז על מצב כוננות מלחמה, כל ההיערכות שלנו היא בהתאם, והמשימה המרכזית שלנו היא הגנה על חיי אדם. במיוחד לאור הסכנה, של חדירת מחבלים. אני מבקש לעדכן אתכם, שבאשדוד אנחנו בהיערכות מלאה.  יחד עם המשטרה סגרנו את היציאות והכניסות לעיר, וכל גזרת החוף שלנו מאובטחת לכל אורכה, ע״י המשטרה וכוחות הביטחון של העיריה.

תחנות המצילים מאוישות, עם תצפית על הים, של המצילים, ושל המוקד העירוני, אמצעות מצלמות המוצבות לאורך כל החופים שלנו.
אסור בשום אופן, לשהות בחופים, ועל מי שנמצא שם מתבקש לעזוב מיד. אני מבקש מיכם, לעקוב אחרי ההודעות בתקשורת וההודעות שלנו, להקפיד לבצע את ההנחיות, ולשמור על כללי ההתגוננות של פיקוד העורף.

כל הפארקים והחופים סגורים, והתפילות רק במרחבים מוגנים. ונא, לא לצאת מהבית, שלא לצורך חיוני. בנוסף, תפתחו בבקשה את דלתות האינטרקום של הבניינים, עבור עוברים ושבים בזמן אזעקה. אני מזכיר שוב, אנחנו במצב מלחמה. ומשימת העל שלנו היא הגנה על חיי התושבים. באשדוד אנחנו בשליטה מלאה יחד עם כוחות המשטרה, פיקוד העורף, מד״א וכיבוי אש, וערוכים לתת מענה לכל התפתחות, ולכל תרחיש. המוקד העירוני, לרשותכם לכל שאלה, ובקשה לסיוע, בכל השפות.נאנחנו מחזקים את ידי צה"ל וכוחות הביטחון, ומתייצבים יחד כדי לעבור את המערכה הזאת בע״ה בשלום. ונמשיך לעדכן אתכם בהתפתחויות. ככל שיהיו שינויים נמשיך לעדכן. אנא, עקבו אחר אמצעי התקשורת.

אשדוד חזקה ומאוחדת. נאחל ונייחל לשקט במהרה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך