מכבי בנות אשדוד הודחה ברבע גמר טורניר אתנה ווינר

קבוצת הכדורסל נשים נוצחה 87:65 על ידי העולה החדשה לליגה, הפועל לב ירושלים. הטורניר הוא הכנה לקראת פתיחת עונת 2023/24 בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל.

טורניר ההכנה לקראת פתיחת עונת 2023/24 בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל עלה אמש, חמישי, הילוך' עם קיומם של ארבעת משחקי רבע הגמר.  קבוצת מכבי בנות אשדוד נוצחה על ידי העולה החדשה לליגה הפועל לב ירושלים, 65:87. פער של 22 נקוודת. לא כך חשה הקבוצה לפתוח את ההכנות לעונה שבפתח.

המשחק בין העולה החדשה מירושלים לבין הקבוצה החדשה של שירה העליון, שתנסה לעשות השנה את קפיצת המדרגה הקטנה ולהחזיר לעצמה את תואר האליפות, התפתח באופן דרמטי למדי. רק לקראת ההפסקה פתחו הירושלמיות יתרון של 33:40, כשאליסה ברון ונור כיוף קולעות 23 נקודות מול המאמנת שלהן בעונה שעברה.

הפער הלך וצמח לאורך הרבע השלישי והרביעי, כשהירושלמיות נהנות גם מ-16 נקודות של אלכס כהן מול האקסית שלה ומ-13 נקודות של שיר תירוש. טל לב (18 נק') ודניאל קארש (17 נק'), שהצטרפו הקיץ לאשדוד, יזדקקו בהמשך העונה לסיוע גדול יותר כדי לעמוד ביעדים של המועדון מעיר הנמל. 65:87 לירושלים בסיום.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך