גיל כהן זומן לנבחרת הבוגרת לראשונה. חמודי כנעאן יחזור בעוד כחודש לאימוני הקבוצה.

כהן זומן לקראת משחקי מוקדמות יורו 2024 נגד נבחרת שוויץ וקוסובו. כהן: "כבוד גדול עבורי". כנעאן, שחוזר מניתוח ברצועה הצולבת, החל באימונים קלים, כולל עם כדור. השחקן מאמין שיחזור בחודש הבא.
חמודי כנאן (צילום: משה סידי)

גיל כהן, בלמה של מ.ס אשדוד,  קיבל זימון בכורה לנבחרת ישראל ממאמן הנבחרת, אלון חזן, לקראת משחקי מוקדמות יורו 2024 נגד נבחרת שוויץ ונבחרת קוסובו. כהן אמר באימון שישי: "נרגש מהזימון. זה כבוד גדול עבורי".

גיל כהן.

נבחרת ישראל תתכנס ביום ראשון הקרוב לקראת צמד המשחקים הקרובים במוקדמות יורו 2024 מול שוויץ (12.10, 21:45, בלומפילד) וקוסובו (15.10, 21:45, פרישטינה).

כנען ואחד ממאמני הכושר, יניב נוחי.

בנושא אחר, חמודי כנעאן קשרה של הקבוצה, חוזר לאימונים בצידי המגרש, כולל עם כדור, אם כי בצורה קלה. כנעאן כזכור עבר בקיץ ניתוח ברצועה הצולבת  ונעדר מאז. חמודי כנעאן עובד קשה בליווי מאמני הכושר והצוות הרפואי של הקבוצה. השחקן עצמו אמר היום, שישי, כי הוא מאמין שיחזור לאימונים מלאים בעוד כחודש. בקבוצה מחכים לחזרתו, שכן מדובר בשחקן שבעונה שעברה היה הבולט ביותר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך