אלי לוי: "יש לנו מספיק זמן לתקן את הדברים"

מאמן אשדוד לקראת המשחק במוצ"ש (איצטדיון גרין, 19.00) מול ריינה בחוץ. אוואני עשוי לחזור להרכב. הקבוצה יצאה בשישי למלון.
אלי לוי. (צלום: משה סידי).

מ.ס אשדוד מחפתש ניצחון ליגה ראשון. היא תנסה לעשות זאת מול בני ריינה, בחוץ (איצטדיון גרין, 19.00), במוצ"ש. בני ריינה נמצאת בכשור מצוין והיא במקום הרביעי בטבלה. המאמן אלי לוי התייחס למשחק.

אלי לוי: "נוסעים למשחק חוץ קשה מאוד מול יריבה טובה מאוד שלא הפסידה עוד העונה. יריבה שהצליחה לחזור פעמיים מפיגור לניצחון. קבוצה שנמצאת בכושר נהדר.  אנחנו מגיעים מוכנים ודרוכים לאתגר, ומגיעים בכדי לקחת נקודות. אנחנו קבוצה שנלחמת על החיים שלה ורוצים לקחת נקודות".

מ.ס אשדוד באימון (צילום: משה סידי).

לוי המשיך: "זה נכון שבשני המשחקים האחרונים שלטנו באופן מוחלט והיינו עדיפים על היריבות שלנו, אבל זה לא הספיק לנצח את המשחק. אנחנו עדיין בתחילת העונה, לא נעים להתחיל עם נקודה מחמישה משחקים, אבל רואים את ההתקדמות. יש לנו מספיק זמן לתקן את הדברים. נקווה שנעשה את זה במחזור הקרוב בריינה".

בנושא המקצועי הרי שהמגן טום בן זקן חזר להתאמן אחרי פציעה, וגם הבלם טימותי אווני חזר לאחר שנעדר במשחק מול חדרה ועשוי לחזור להרכב. גם יעקב בריהון שהיה חולה בשבוע שעבר יהיה בסגל. לאחר האימון בשישי יצאה אשדוד למלון לקראת המשחק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך