מטורף

מלחמת האריתראים בדרך לאשדוד? 3 חשודים תושבי אשדוד נעצרו

משטרת ישראל עצרה לחקירה 3 נתינים זרים מאריתריאה, לאחר שחוקרי המשטרה חשפו כי התארגנו להוציא לפועל פגיעה בנתין זר אחר על רקע המחלוקת בין מתנגדי ותומכי המשטר באריתריאה
נער חשוד שהשחית ניידת משטרה

בשל האירועים האלימים והחמורים בין הנתינים הזרים מאריתריאה, משטרת ישראל פועלת לסיכול התארגנויות שונות וכוונות פגיעה בין הצדדים.

בתוך כך, משטרת אשדוד שבמרחב לכיש, קיבלה במהלך הימים האחרונים מידע אודות כוונה להוציא לפועל פגיעה בנתין זר, ועצרה במהלך היומיים האחרונים 3 חשודים אריתראים בשנות ה 30-50 המתגוררים באשדוד, שבמהלך חקירתם, הצליחו החוקרים לחשוף תכתובות וקבוצות וואטסאפ שהקימו, מהן עולה החשד כי תכננו לפגוע בחייו של נתין אחר ואף הפיצו את תמונתו של 'היעד' לכאורה.

החשודים נחקרו בחשד לעבירות של קשירת קשר לפשע, איומים ועבירות נוספות, והיום הם יובאו בפני בימ"ש השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרם.

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל ממשיכה לפעול בנחישות ובכל הכלים והאמצעים שיש ברשותה, על מנת למנוע הסלמה ולסכל עבירות אלימות ופגיעה בכלל, ובין הנתינים הזרים בפרט".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך