הדור הבא: לימור אליהו

לימור אליהו (בת 22), סטודנטית לעיצוב אופנה בבצלאל. תופרת, מאיירת אופנה ובתחילת הדרך בעיצוב בגדים, מציירת פורטרטים ריאליסטיים של אנשים בהזמנה אישית ועושה תסרוקות שיער לנשים. משפט על עצמי: "אני רואה בכישלונות שלי מקפצה, וכל אחד גורם לי רק לרצות יותר להגיע למטרה".

דמות מופת או ממי את מקבלת השראה?
"ההשראות שלי מתחלפות כל הזמן, הן יכולות להיות בפרטים קטנים של היומיום, כמו אור שנשבר על מים, הן יכולות לבוא מתוך קולקציה של Victor&Rolf שראיתי לאחרונה, והן יכולות להגיע ממשפט שמישהו זרק לאוויר. מה שיפה זה שכולם רואים ושומעים את אותם הדברים, אבל מפרשים אותם אחרת לגמרי".

עבודה/יצירה שאת גאה בה או שקיבלת תגובה מרגשת.
"הייתי בסטודיו לשמלות ערב באשדוד עם בגד שעיצבתי ותפרתי לעצמי לאחרונה. נכנסה לקוחה שרפרפה בין השמלות ופתאום קלטה אותי בעין. ואז היא פנתה אליי: "זאת שמלה מגניבה! מאיפה היא?".

איפה את רואה את עצמך בעוד עשור?
"לפני שנה השאיפה הייתה לפתוח סלון כלות שידבר יותר אל כלות דתיות, היום אני רוצה להציג בגדים הזויים במוזיאונים. עוד 10 שנים בטח ארצה משהו אחר לגמרי…".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך