ג'וזף גנדה עשוי צטרף למ.ס. אשדוד

מ.ס אשדוד מחפשת שחקני התקפה. גנדה אמור היה להגיע עוד במוצ"ש ארצה. יוכל לשחק כי הוא שחקן חופשי.
גנדה.

אכזבה קשה במועדון ספורט אשדוד, לאחר ההפסד להפועל חדרה, שהוריד אותה למקום האחרון. כמו שזה נראה ג'וזף גנדה, ששיחק בהפועל ת"א, קרית-שמונה ומכבי נתניה, אמור להגיע הלילה לארץ.ולהצטרף לקבוצה. באשדוד מחפשים שחקני התקפה. גנדה הוא בעל אזרחות ישראלית.

אלי לוי לא היה על הקווים מאחר והורחק במשחק מול מכבי פ"ת, וקלמי סבן, עזורו, שהחליפו הגיע גם להתראיין לאחר ההפסד מול חדרה. סבן: "סיטואציה לא נעימה להתחיל ככה את העונה. אנחנו מבינים את המצב ועשינו הכול כדי לנצח. ניסינו להעביר מסר לשחקנים במהלך השבוע והיום שהנקודות חייבות להישאר אצלנו. זצריך לדעת לעצור את זה ולקחת את הנקודות במשחקים הבאים. הפתרונות? נמצא אותם".

אלי לוי.

השוער אריאל הרוש: "ברור שמרגישים רע מאוד, כואב. לא פשוט להפסיד משחק כזה שלא הגיע לנו להפסיד. נמשיך הלאה, נמשיך לעבוד חזק ורק ניצחון יוציא אותנו מהמצב הזה. אסור להוריד את הראש, זה לא יעזור. נעבוד יותר חזק, כל אחד צריך להסתכל על עצמו ולהביט קדימה. יש פה צעירים שצריכים את הביטחון שניצחון אחד נותן".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך