הפסד שסוגר טבלה

מ.ס אשדוד רצתה ניצחון ליגה ראשון כשאירחה במוצ"ש את הפועל חדרה האחרונה בטבלה. בסיום, אשדוד הלפני אחרונה, נוצחה 0:1, וירדה אל המקום האחרון, והיא סוגרת הטבלה.
(צילום: טל אקוקה).

המילה ניצחון ראשון עלתה השבוע בכל מקום אפשרי במ.ס אשדוד. רצו כבר להוריד את זה מהגב…ועל הדרך לברוח כמה שניתן מהמקום הלפני אחרון בטבלה. במוצאי השבת הגיעה האחרונה בטבלה, חדרה, לאיצטדיון הי"א. היה ברור לא רק שחייבים לנצח…פשוט אי אפשר להפסיד. בסיום, למרות שאשדוד לחצה ברוב דקות המשחק, הייתה זו חדרה כשכבשה במתפרצת וניצחה 0:1. אשדוד אחרונה.

איליי טמאם (6) כמעט והעלה את אשדוד על הלוח. כדור מצוין שלו פגש את המשקוף לאחר הצלה גדולה של שוער חדרה, גיא הרמן. אשדוד המשיכה ללחוץ בכדי לכבוש. אבנעזר ממאטה (13) צריך היה לבעוט כדור ששהגיע אליו בתוך רחבת חדרה, אבל הוא חיכה יותר מידי והשיג רק קרן שלא נוצלה. 7 דקות אח"כ שחקן חדרה נגח כמעט לשעור. אשדוד לחצה, התקרבה. אבל זה לא הספיק לשער.

שמירה הקפית על חלוצי חדרה . (צילום: טל אקוקה).

בדקה ה-59 אשדוד הייתה חייבת לעלות ליתרון. ממאטה במסירוה גדולה לנועם מוצ'ה שנכנס לרחבה ומנקודת הפנדל היה חייב לכבוש. אבל לבבידי, מגן חדרה, גלש לרגליו ומנע שער וודאי. איזו החמצה.

אשדוד החמיצה, אבל חדרה לא. באחת ההתקפות הבודדות שלה, בוודאי במחצית 68), היא יצאה למתפרצת ובסופה, אלעד מדמון המחליף בעט מצוין פנימה 0:1 חדרה. כרגע אשדוד אחרונה.

אשדוד שחשבה ניצחון, חיפשה עכשיו שיוויון. היא לחצה את חדרה שעשתה הכל לבזבזב זמן, וגם שינתה מערך ל-5 בהגנה. הכל בכדי לחזור עם ניצחון יקר. כמו במחצית הראשונה אשדוד לחצה, אבל לא כבשה.

מ.ס אשדוד: א.הרוש, רועי לוי, רוברטסון, גיל כהן, קופרמן, טמאם (אוחנה, 70), מוצ'ה (בוטאקה, 66) סבן, סלינס (טוריאל, 81), שחף (אברג'יל, 81), ממאטה (הרוש, 81). 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך