טרגדיה באשדוד

נהרג הפועל שהפיגומים קרסו עליו

פראמדיקית מד"א אליסה קראנט וחובשי רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א אוראל אסולין ויצחק פפיאשוילי סיפרו: "הפועלים סיפרו לנו שהפיגומים קרסו ואחד הפועלים נלכד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו."
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

פועל (כבן 25) נהרג בתאונת עבודה ברחוב מיכאשווילי (שדרות ירושלים) באשדוד.

צילום: איחוד הצלה.

יעקב מזוז, ראובן כץ וחיים גרין חובשי איחוד הצלה מסרו: "למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. לדברי חבריו הפיגומים קרסו עליו וכוחות הכיבוי נאלצו לחלץ את גופתו".

 

פראמדיקית מד"א אליסה קראנט וחובשי רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א אוראל אסולין ויצחק פפיאשוילי סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו הרס רב. הפועלים סיפרו לנו שהפיגומים קרסו ואחד הפועלים נלכד. מיד התחלנו בפעולות חילוץ, הוצאנו את הפועל שנלכד כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובל מחבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך